jah vrees t ook woon in s-heerarendskerke vlak bij goes dus.
hier is alles keihart en niet speelbaar voor de kids hmmmfff
nah miss van de week weer wat feets alleen moeten ze dan weer naar school
Dan hebben we nog de wind in Nederland die totaal niet weten waar die heen moet.
paramaeters als sneeuwlaag en langdurige vorst in de grond, worden die ook in zo'n berekening meegenomen?
Met mijn logisch boerenverstand zouden gezien de huidige situatie de runs dan sowieso lager moeten uitvallen...
(correct me if i'm wrong)
Sorry, nog niet wakker.
Kleine heeft mijn nachtrust verstiert vannacht
Mijn vraagje, kunnen we vandaag nog sneeuw verwachten in Vlaanderen? Het is maar ben nu de parking sneeuwvrij aan het maken (best een zware klus) omdat er morgen vrachtwagens moeten over kunnen. Het is maar dat ik niet aan het dweilen ben met de kraan open.
Zo ben weer een beetje uitgerust, nu verder scheppen.
idd uit t niets.
das pas een verassing miss haalt t zeeland wel dan kunnen de kids weer in verse sneeuw spelen in plaats van in sneeuw wat keihart is geworden.
Zo te zien vreet het ijsselmeer het neerslaggebied op...
Mijn vraagje, kunnen we vandaag nog sneeuw verwachten in Vlaanderen? Het is maar ben nu de parking sneeuwvrij aan het maken (best een zware klus) omdat er morgen vrachtwagens moeten over kunnen. Het is maar dat ik niet aan het dweilen ben met de kraan open.
Zo ben weer een beetje uitgerust, nu verder scheppen.
Ik zou het niet durven zeggen want die sneeuw die nu in het Noorden van Nederland binnenkomt is ook totaal onverwachts. Hoeveel cm ligt er bij jou?
Overigens is dat nieuwe gebied lichte sneeuw lijkt me, en lost het ook in het binnenland weer op, dus veel hoeven we daar niet van te verwachten denk ik?
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php
Wel heel jammer dat ook friesland een pak sneeuw heeft gekregen, zullen die friezen toch echt over een paar dagen het ijs moeten schoonvegen voor de tocht der tochten!
| Gewijzigd: 3 januari 2010, 11:01 uur, door DaOverclocker
Mooie wereld zo. Damn wat was het hier koud vanacht ( - 14 ) Maar goed dat mijn man van de week een verwarmingselementje in het konijnenhok heeft gebouwd
Zie ook het e.e.a. gebeuren ten noorden van ons. Ben benieuwd of het hier ook nog wat sneeuw gaat strooien.
Winter 2010 discussietopic deel 2