Hier een reactie uit het noorden
Assen, Drenthe: sneeuwt licht, stevige wind met af en toe flinke windstoten... wel wat sneeuw die omhoog waait, nog geen sneeuwduinen oid gezien, maar goed, ik woon ook op een pleintje dus weet niet hoe het op een wat meer open vlakte is..
Het kan natuurlijk zo zijn dat niemand antwoord gaf omdat ze het ook niet wisten....
Hier nog hier en daar wat vlokjes, en wat me opvalt is dat er op de sneeuw een soort "glitters" liggen, een mooi maar heel apart gezicht, zeker tegen de schemering. Heb het jammer genoeg niet op de foto kunnen zetten, om dat er op dat moment zoveel motsneeuw naar beneden kwam dat ik de camera maar even binnen heb gelaten
Da's grappig, dat viel mij vanmiddag ook op ... glitters in de sneeuw ...
Beetje jammer dat 't later is dan verwacht; had ik de hele dag voor 't raam kunnen zitten met warme chocomel en voetjes op de verwarming. Nu ga ik in slaap vallen terwijl ik het buiten hoor bulderen, wetende dat het daar een witte hel is... | Gewijzigd: 9 januari 2010, 22:42 uur, door Richardus
Nee hoor nog steeds internet ben gewoon alles aan t lezen hoe jullie daar balen van het weer !
Hier spookt het nog steeds als ik de duitse radar zie , zijn we daar nog niet vanaf
Ben benieuwd hoe alles er morgen vroeg uit ziet als het licht wordt
100.000 huishoudens zonder stroom, (kwart miljoen mensen).
Blijkbaar is 1/3 weer voorzien van stroom inmiddels.
Blijft vreemd zo'n grote storing en vervelend omdat je dus letterlijk in de kou zit.
Het is nog niet bekend wat de oorzaak van de stroomuitval is.
Dus of de kou/sneeuw er mee te maken heeft moeten we afwachten.
Ow, is dat al geweest?? Ik zap me een ongeluk tussen 5 en 4 maar heb 't alsnog gemist. Naja, dan zal 't ook wel niet erg lang geduurd hebben... Dat ze bij SensatieBroadcast Sjennel nog niet aan 't hart van NLen zijn .... is blijkbaar niet dramatisch genoeg.
Maar goed, ga d'r vandoor, bedje opzoeken. Morgen wel weer eens zien wat er vannacht is gevallen in noord NL. Doe voorzichtigaan achter de PC's, voor je 't weet krijg je een sneeuwduin via e-mail binnen :0
Mazzels
Ze strooien al wel de hele avond hier. Ik dacht dat het zout op was?
Buiten pas -1,8 trouwens.
Ja hier uur geleden ook 4x het fietspad gestrooid in kwartier tijd... (borstel zout sessies), dus kennelijk nog zout genoeg ondanks de zout confisqueering van Rijkswaterstaat.
Hier spookt het nog steeds als ik de duitse radar zie , zijn we daar nog niet vanaf
Ben benieuwd hoe alles er morgen vroeg uit ziet als het licht wordt
Mooi hoor. Ben wel benieuwd naar de foto's. Wel jammer dat vamorgen de neerslag van zuid-oost naar noord-west ging en nu pas van oost naar west.
Nee hoor.
Stevige wind(stoten) en lichte maar constante sneeuwval, T onbekend ik zit heerlijk warm in mn hobbykamer.
Dat is @Ruischerbrug, gemeente Groningen. (Uiterste oosten van de stad.)
Ik heb ze ook gezien ja.. zag er erg pretty uit
Denk alleen dat het lastig is om te fotograferen.
Stevige wind(stoten) en lichte maar constante sneeuwval, T onbekend ik zit heerlijk warm in mn hobbykamer.
Dat is @Ruischerbrug, gemeente Groningen. (Uiterste oosten van de stad.)
Zo, da's een paar honderd meter van waar ik zit (Oosterpark)
edit: nou ja, een kilometertje ofzo | Gewijzigd: 9 januari 2010, 22:47 uur, door Richardus
Snap niks van dat strooi beleid
ENSCHEDE - Rijkswaterstaat Oost-Nederland verwacht dat dit weekeinde strooizout aan de Randstad moet worden afgestaan. In dat geval gaat iIn deze regio een noodscenario gelden. Bij tekorten wordt alleen nog gestrooid op de rechterbaan, en desnoods alleen met zand.
hele verhaal is hier terug te vinden... | Gewijzigd: 10 januari 2010, 01:03 uur, door
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Winter 2010 discussietopic deel 7

| Gewijzigd: 9 januari 2010, 22:45 uur, door Brisk