Dit heeft idd. wel wat maar het heeft ook een keerzijde. Dan denk ik bijv. aan marktkooplui. De binnenmarkten zijn onderhand weer begonnen maar......ze kunnen er niet naar toe. Dus...inkomstenderving.
Gelukkig heb ik dit weekend geen markt want ook ik sta in de winter op binnenmakten.
Ja dat is zo, ook wij hebben een eigen zaak, waarvoor we elke dag de weg op moeten. Veel sneeuw is leuk, maar de wegen zouden perfect schoon moeten zijn.
Verder sneeuw sneeuw sneeuw. doorgaande wegen zijn onbegaanbaar.Het heeft iets van 1979 alleen was er toen 70% meer sneeuw in een kortere tijdsbestek.
Maar het heeft wel iets
--0,9gr.
Lichte/matige sneeuw. Harde n.ooster.
leuk is dat he herhinneringen ophalen van :79: en dan moet ik nu maar komen met de shovel om je huis sneeuwvrij te maken gnifffffffff en zijn de doorgaande wegen echt niet te doen/ manlief moet vanmiddag aan de arbeid is gelukkig niet bang uitgevallen maar toch!!
Vannacht is er hier (Zoetermeer) toch ook weer een laagje bijgevallen. Moet zometeen richting Oost Brabant (Sambeek/Boxmeer). Iemand een idee hoe het onderweg zal zijn? Iemand uit die regio wellicht?
Ga er vanuit dat we winters weer houden, met temperaturen rond het vriespunt overdag, die vermeende 40% regen aanval zie ik niet in die vorm, eerder in een witte variant einde volgende week. Maar dat is nog ver weg. Geniet van al het moois deze winter ons biedt , wellicht moeten we er weer jaren op teren... Laatste keer dergelijke hoeveelheden (buiten 2005, toen geen jacht en slechts paar dagen), was '79 ik was toen 7 en nu is mijn dochter bijna 7. Kortom enjoy the moment...
ik woon aan een redelijk doorgaande weg, afgelopen uur geen auto meer gezien of gehoord (daarvoor was ik niet wakker )
I enjoy the moment, for sure... Maar een dag binnen zitten en sneeuwballen gegooid met de kids heb ik gisteren al,
ik zou nu erg graag op pad willen richting het oosten, maar twijfel sterk of het te doen is.... | Gewijzigd: 10 januari 2010, 10:17 uur, door cwarcher
Ik vroeg nog aan je of je de kaarten niet op de kop had.......
Waar lag dat aan als ik vragen mag? Vertraging van front of stroming?
Ja dat was wat in 79. Ben zo dom geweest om mijn shovel uit te lenen aan vliegveld oostwold (Tom vliegt voor u) Maar gelukkig heb ik een buurman met tractor de helpt
En als je man bij de weg moet is het oppassen. goed wij zijn wat gewent en deinzen nait gaaw troge. maar tis en blijft oppassen.
Grtz/..
Winter 2010 discussietopic deel 7