Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Nodaway, MO; Worth, MO.

27 Apr 2024 03:05:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Adams, IA; Ringgold, IA; Taylor, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Clarke, IA; Decatur, IA; Ringgold, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Buena Vista, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Madison, IA; Warren, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Audubon, IA; Calhoun, IA; Carroll, IA; Crawford, IA; Greene, IA; Pocahontas, IA; Sac, IA; Webster, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Bowie, TX; Camp, TX; Cass, TX; Morris, TX; Titus, TX.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Camp, TX; Franklin, TX; Morris, TX; Titus, TX; Wood, TX.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lonoke, AR; Prairie, AR; White, AR.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Douglas, CO; Jefferson, CO.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cleburne, AR; White, AR.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Adair, IA; Clarke, IA; Madison, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:05:07

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Adair, IA; Adams, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 02:02:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Shelby, IA.

27 Apr 2024 02:02:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Faulkner, AR; Perry, AR; Pulaski, AR; Saline, AR.

27 Apr 2024 02:02:39
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
15 mei 2010, 22:20 uur | Bericht #118107
Citaat van Twister, zaterdag 15 mei 2010, 22:09 uur Al met al kunnen we stellen dat er een behoorlijke mogelijkheid is dat de temperaturen de komende periode iets minder laag kunnen uitvallen, hoogstwaarschijnlijk. Lekker mensen, want we kunnen het allemaal goed gebruiken!
Tja, iedereen wordt chagrijnig van dat weer van de afgelopen tijd, wat beter weer is wel nodig
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
15 mei 2010, 22:26 uur | Bericht #118109
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, zaterdag 15 mei 2010, 15:01 uur Whahaha die temperaturen zullen echt niet gehaald worden
Ik vind het persoonlijk geen leuke en professionele reactie van jou. Waarom kom je eigenlijk niet met argumenten of bronnen die jouw reactie ondersteunen?
Waarom deze advertentie?
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
16 mei 2010, 00:28 uur | Bericht #118120
En nu zelfs 24 graden voor zaterdag! Het ziet er mooi uit, maar het moet eerst nog uitkomen, we zien het vanzelf

EDIT: En in de lange termijn ook enkele dagen met 26 graden. En in deze run ook cape, heel veel cape. Mja lange termijn he, en cape is niet alles. Maargoed: het is wel iets! | Gewijzigd: 16 mei 2010, 00:45 uur, door Maxim1110
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
16 mei 2010, 02:44 uur | Bericht #118126
Inderdaad al eens iets...Maar eerst eens kijken of we volgende week überhaupt weer eens de 20 graden gaan halen. Zolang die wind uit noordwest tot noord komt heb ik er persoonlijk een hard hoofd in, maar hoop doet leven zeggen ze
Laat maar komen die zomer want de kou hangt me nu echt vierkantig de strot uit....
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
16 mei 2010, 06:08 uur | Bericht #118129
Citaat van Twister, zaterdag 15 mei 2010, 22:26 uur Ik vind het persoonlijk geen leuke en professionele reactie van jou. Waarom kom je eigenlijk niet met argumenten of bronnen die jouw reactie ondersteunen?

Dat jij dat vind moet jij weten maar je eigen blind staren op 1 model omdat die hoge temperaturen aangeeft vind ik niet professioneel. O ja is een noorden tot noordwesten wind geen goed argument dan? De reden dat ik mijn bron niet prijs geef is omdat ik het niet openbaar mag maken. Maar goed als jullie nog steeds denken dat de 24 graden er komt dan hier maar even een pluimpje Ik ga pas hard lopen roepen als meerdere modellen een teken gaan geven dat het daadwerkelijk ook zo is.

Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
16 mei 2010, 08:06 uur | Bericht #118063
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, zondag 16 mei 2010, 6:08 uur Dat jij dat vind moet jij weten maar je eigen blind staren op 1 model omdat die hoge temperaturen aangeeft vind ik niet professioneel. O ja is een noorden tot noordwesten wind geen goed argument dan? De reden dat ik mijn bron niet prijs geef is omdat ik het niet openbaar mag maken. Maar goed als jullie nog steeds denken dat de 24 graden er komt dan hier maar even een pluimpje Ik ga pas hard lopen roepen als meerdere modellen een teken gaan geven dat het daadwerkelijk ook zo is.
Ik loop niet hard te roepen, ik heb nooit gezegd dat ik denk dat het gaat gebeuren, ik heb gezegd dat ik denk dat er een kans is. Als jij denkt van niet dan mag dat, maar om dan te reageren met "whahaha dat gaat echt niet gebeuren" is natuurlijk erg onprofessioneel, dat snap jij hopelijk ook wel. En over die pluimen, de meerdere keren dat de 20+ graden gehaald werd in maart en april (en dan bedoel ik niet de laatste week van april, want dat weet ik niet want toen was ik op vakantie) hebben de pluimen dat ook nooit aangegeven, hoogstens op het laatste moment. Zo was dat in de winter ook, toen was GFS meestal HET model om te gebruiken, maar nu is het ineens waardeloos? Sorry hoor, maar ik zie de logica niet helemaal, maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen.

Wat jij doet moet jij weten, maar voorlopig blijf ik hopen dat temperaturen zoals GFS ze aangeeft gehaald worden
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Franky43
Lid
Woonplaats: Venlo
Berichten: 652
Lid sinds: 7 jan. 2010
16 mei 2010, 08:25 uur | Bericht #118134
Citaat van Marcel32, zondag 16 mei 2010, 0:44 uur Inderdaad al eens iets...Maar eerst eens kijken of we volgende week überhaupt weer eens de 20 graden gaan halen. Zolang die wind uit noordwest tot noord komt heb ik er persoonlijk een hard hoofd in, maar hoop doet leven zeggen ze
Laat maar komen die zomer want de kou hangt me nu echt vierkantig de strot uit.... Wie weet wij zitten wel in het zuid oosten daar is het altijd een paar graden warmer.....

Roel B
Lid
Woonplaats: Opglabbeek((Genk)Belgie)
Berichten: 213
Lid sinds: 24 jan. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
16 mei 2010, 08:26 uur | Bericht #118135
Weeerbericht Belgisch limburg:

Normaal weer voor de tijd van het jaar. Enkel maandag verhoogde neerslagkansen.
Datum Minima Maxima Wind Weerbeeld Opmerking
Zondag 16/5 2...3 17...18 W-3 Afwisselend zon en wolken. Een lokale bui is niet helemaal uitgesloten maar veruit op de meeste plaatsen zal het droog blijven. Kans op grondvorst in de Kempen
Maandag 17/5 7...8 17...18 W-3 Afwisselend zon, wolken en een verspreid door de dag een aantal buien. Reeds vanaf de ochtend mogen we op meerdere plaatsen buien verwachten.
Dinsdag 18/5 1...3 18...19 W-1/2 Voormiddag meestal zonnig. Namiddag ook stapelwolken maar het blijft afgezien van enkele lokale buien op de meeste plaatsen droog. Grondvorst
Woensdag 19/5 4...5 18...20 NW-2/3 Wisselend bewolkt en droog.
Donderdag 20/5 5...6 18...19 NW-2/3 Voormiddag schuift een regenzone rakelings ten oosten van Limburg. Vooral het uiterste oosten zou daar mogelijk nog iets van kunnen meekrijgen. Namiddag wordt het vrij zonnig en droog.
Vrijdag 21/5 5...6 20...21 NW-1/2 Droog en meestal zonnig
Zaterdag 22/5 8...9 23...24 NO-1/2 Zonnig

Normalen: Maxima 18°C - Minima 7°C


Bron: http://www.rubenweytjens.be/weerlimburg/ru...weerbericht.htm
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
16 mei 2010, 08:36 uur | Bericht #118136
Citaat van Maxim1110, zondag 16 mei 2010, 8:06 uur maar om dan te reageren met "whahaha dat gaat echt niet gebeuren" is natuurlijk erg onprofessioneel

Het is een forum en als ik dat al niet meer mag gaan zeggen dan zal ik ook extra op jullie gaan letten Hier op onweer-online zijn en blijven we een hobbysite ongeacht wie of wat een persoon doet!! Maar goed on topic. De rest gaat de prullenbak in.
Woonplaats:
Berichten: 2279
Lid sinds: 28 mei. 2009
16 mei 2010, 09:05 uur | Bericht #118144
Die temperatuur pluim van Jan ziet er alles behalve hoopgevend uit. Vanaf 25 mei terug koud. Ik hoop toch echt dat we eens lekkere temperaturen gaan krijgen.

PS het is ongelooflijk hoeveel van mijn klanten zitten te snotteren en te hoesten. Ik inclusief.
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
16 mei 2010, 09:31 uur | Bericht #118145
Citaat van Isabelle, zondag 16 mei 2010, 9:05 uur Die temperatuur pluim van Jan ziet er alles behalve hoopgevend uit. Vanaf 25 mei terug koud. Ik hoop toch echt dat we eens lekkere temperaturen gaan krijgen.

PS het is ongelooflijk hoeveel van mijn klanten zitten te snotteren en te hoesten. Ik inclusief.

Nouja, het gemiddelde ligt dan nog steeds rond maxima van 15/16 graden, wat absoluut beter is dan wat we tot nu toe gehad hebben
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
16 mei 2010, 12:19 uur | Bericht #118182
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, zondag 16 mei 2010, 8:36 uur Het is een forum en als ik dat al niet meer mag gaan zeggen dan zal ik ook extra op jullie gaan letten Hier op onweer-online zijn en blijven we een hobbysite ongeacht wie of wat een persoon doet!! Maar goed on topic. De rest gaat de prullenbak in.
Ok, goed dat je dit even schrijft. Ik zag het ietsje anders. Jij bent moderator hier en de weerman van weer-online. Dan lijkt het me wat logischer dat je een bepaalde professionaliteit en neutraliteit laat zien, lijkt mij. Zie het als een compliment.

Maar het is me nu duidelijker geworden. Dank voor je reactie in ieder geval!

En we gaan weer verder. Gelukkig schijnt het zonnetje goed hier, al met al lijkt er een verbetering gaande te zijn sinds dit weekend. Aan de laatste pluimen te zien een significante stijging betreffende Tmax en daarna een behoorlijke dip weer, we zullen zien wat bewaarheid gaat worden.

Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
16 mei 2010, 12:50 uur | Bericht #118186
Ik weet het ook nog niet zo of het gaat gebeuren hoor. 24 graden met een NW wind is gewoon moeilijk. Wat me daarentegen wel opvalt is de grote consistentie van GFS. Met uitzondering van een run zitten dergelijke temperaturen er al een paar dagen in, en met 4 runs per dag is dat al heel wat. Overigens doet GFS er in de laatste run nog een schepje bovenop met nu op zaterdag en zondag 25 graden!

Maar of het gaat gebeuren... we zien wel
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
16 mei 2010, 13:01 uur | Bericht #118193
Citaat van Maxim1110, zondag 16 mei 2010, 12:50 uur Ik weet het ook nog niet zo of het gaat gebeuren hoor. 24 graden met een NW wind is gewoon moeilijk. Wat me daarentegen wel opvalt is de grote consistentie van GFS. Met uitzondering van een run zitten dergelijke temperaturen er al een paar dagen in, en met 4 runs per dag is dat al heel wat. Overigens doet GFS er in de laatste run nog een schepje bovenop met nu op zaterdag en zondag 25 graden!

Maar of het gaat gebeuren... we zien wel

Het lijkt inderdaad redelijk consistent. Maar zoals je al zei over die week van koninginnedag, toen werd het behoorlijk warm en dat was niet al dagen consistent in de kaarten aanwezig. Dat kan ook andersom, dat er al dagen warmte in de kaarten zit en dan blijkt het dus toch ineens kouder uit te vallen.

Al met al, is dat wel het leuke van 'het weer'; je weet het gewoon niet van te voren. De toekomst zal het uitwijzen. Mijn gevoel zegt wel dat we beter weer krijgen. Wishful thinking wellicht. Ben nu al blij dat het zonnetje schijnt en de Temp iets hoger is. Die paar graden verschil voelt als een wereld van verschil.

Zo en nu gaan wij hier naar buiten, beetje van het weer genieten enzo! Garoeten all!
Woonplaats: Hoorn
Berichten: 962
Lid sinds: 6 dec. 2009
16 mei 2010, 22:13 uur | Bericht #118280

De zon heeft gedurende de eerste helft van mei bedroevend weinig geschenen. Van 1 tot 16 mei kwam De Bilt uit op slechts 42 uren zonneschijn. Net zo somber was de eerste helft van mei in 1985, somberder was het alleen in 1903 met 39 uren zon. De betrouwbaarheid van dat cijfer laat, volgens klimaatanalist Ad Vermaas, echter te wensen over. Het normale aantal uren zonneschijn in de gehele meimaand bedraagt voor De Bilt 204 uur. De somberste meimaanden deden zich voor in 1983 en 1984 met 104 en 110 uur. In 1985 kwam mei na de zeer sombere eerste helft nog terug tot 163 uur. Daar moeten we onze hoop maar op richten.

Het Azorenhogedrukgebied lijkt de komende dagen contact te zullen krijgen met hogedruk boven Noord-Rusland en Noord-Scandinavië. Daardoor kunnen van hoge breedten afkomstige luchtmassa’s niet meer tot het Noordzeegebied doordringen. Wel blijft de wind vanwege een (hoogte)laag boven het Europese vasteland voorlopig uit het noordwesten waaien. Een snelle opmars van het kwik blijft dan ook achterwege. Rond donderdag mogen we op maxima omstreeks 18 graden rekenen. Wel blijft het na maandag meest droog en vooral dinsdag/woensdag zijn er perioden met zon.
Vanaf donderdag komen er waarschijnlijk weer wolkenvelden van het Eurolaag naar ons land toe. De regenkansen blijven echter klein.

Hoopgevend oogt de situatie tijdens het pinksterweekeinde. De invloed van hogedrukgebieden neemt dan toe en waarschijnlijk loopt dat proces uit op de eerste twintigers van de maand.


@jan visser
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
17 mei 2010, 09:54 uur | Bericht #118313
Onzeker vanaf dag 7

Tot en met zondag lopen de verwachtingen allemaal redelijk in de pas. Hogedruk is op weg vanaf de oceaan en komt uit boven Ierland en Engeland. Er komt een uitbreiding naar Noorwegen, maar meer ook niet. In het weekend trekt de hoofdkern zich ook wat terug naar de oceaan en zou er in Noorwegen vanuit het noorden weer een lagedrukgebied kunnen komen. Daardoor zou de bovenlucht bij ons weer koeler kunnen worden. Maar daarmee houdt de zekerheid wel op. De termijn van verwachting is nu niet meer 6-7 graden.

Per rekenmodel zijn er begin volgende week vrij grote verschillen, maar ook tussen de modellen varieert het sterk. Dat is meestal zo meestal met hogedruk van Engeland tot Noorwegen. Vaak is het EU-model (ECMWF) het meest enthousiast en zomers. Het laat hogedruk tussen Schotland-IJsland-Noorwegen voortduren. Wij zouden dan volgende week met mooi en stabiel weer zitten, met maxima van 15 tot 20 graden. Ook de Duitse GME-berekeningen geven stabiele lucht, maar de Engelse UKMO-berekeningen sluiten aan bij de GFS-verwachtingen. Daarbij komt een noordwestenwind met kans op enkele buien, en na zondag een dip naar 13-17 graden. De laatste berekeningen lijken het meest waarschijnlijk.

Bron Weerdiect
WimBaens
Lid
Woonplaats: Molenbeersel (N-O Belgisch Limburg)
Berichten: 1452
Lid sinds: 16 dec. 2009
17 mei 2010, 12:26 uur | Bericht #118330
Verwachtingen van het KMI voor de Kempen:
Stealth
Lid
Woonplaats: Wijchen
Berichten: 333
Lid sinds: 27 jun. 2009
17 mei 2010, 16:58 uur | Bericht #118411
Ik zag bij de pluimen op weer.nl een lijn die als minimum temperatuur tegen het vriespunt aan zat, terwijl een andere lijn een maximum temperatuur van 30 graden had.
Da's een flinke spreiding ofniet? het is allemaal onzeker voor volgende week | Gewijzigd: 17 mei 2010, 17:19 uur, door Stealth
Sneeuwdagen winter 2011/2012: 4
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
17 mei 2010, 17:04 uur | Bericht #118412
Ja inderdaad, het is allemaal nog erg onzeker. Die 23 en 24 graden staan er nu, maar ik moet het eerst nog zien. Ik hoop het in ieder geval wel.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Bilthoven
Berichten: 315
Lid sinds: 19 aug. 2006
17 mei 2010, 17:05 uur | Bericht #118413
Citaat van Stealth, maandag 17 mei 2010, 15:58 uur Ik zag bij de pluimen op weer.nl een lijn die als minimum temperatuur tegen het vriespunt aan had, terwijl een andere lijn een maximum temperatuur van 30 graden had.
Da's een flinke spreiding ofniet? het is allemaal onzeker voor volgende week


Dat houd dus in.... sochtends je bed uit komen, teen uit het raam steken, en als die erg koud aanvoeld

Ben wel benieuwd wat het weer gaat doen, juist omdat het zo verschillend is in de verschillende voorspellingen. 30 graden is me een beetje te warm na het weer van de afgelopen weken zeg...pff
Terug naar boven
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.364 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 256 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 256, lezen 4 mensen het topic "Discussiepagina winter 2023-2024".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden