Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Madison, NE; Pierce, NE; Stanton, NE; Wayne, NE.

27 Apr 2024 00:29:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Atchison, MO; Holt, MO.

27 Apr 2024 00:29:37

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Monona, IA.

27 Apr 2024 00:29:37

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Pottawattamie, IA.

27 Apr 2024 00:29:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hempstead, AR; Little River, AR; Miller, AR; Nevada, AR; Bowie, TX.

27 Apr 2024 00:29:36

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Richardson, NE.

27 Apr 2024 00:29:36

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Harrison, IA; Pottawattamie, IA; Shelby, IA.

27 Apr 2024 00:29:36

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Harrison, IA; Pottawattamie, IA; Douglas, NE; Washington, NE.

27 Apr 2024 00:29:36

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Brown, KS.

27 Apr 2024 00:29:36

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kaufman, TX; Rains, TX; Van Zandt, TX.

27 Apr 2024 00:29:36

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Camp, TX; Franklin, TX; Smith, TX; Titus, TX; Upshur, TX; Wood, TX.

27 Apr 2024 00:14:59

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Harrison, IA; Pottawattamie, IA.

27 Apr 2024 00:14:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Rogers, OK.

27 Apr 2024 00:14:59

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Bourbon, KS.

27 Apr 2024 00:14:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Rogers, OK; Tulsa, OK.

27 Apr 2024 00:09:19
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
3 november 2010, 22:28 uur | Bericht #159622
Bestaan chemtrails nu wereldwijd toegegeven!

Wat wij en zovele actiegroepen nu al zo lang trachten duidelijk te maken is nu eindelijk erkend als een feit. Op de VN-conferentie te Nagoya is vandaag door de 193 lidstaten beslist om te stoppen met allerlei projecten en experimenten van ‘geoengineering’, dwz het kunstmatig en opzettelijk beïnvloeden van het klimaat. Verklaring: men begrijpt nu (plots …) de potentiële risico’s ervan. Het fenomeen ‘chemtrails’ wordt hierbij expliciet vernoemd. Voor ons als Belfort-group en voor mij persoonlijk is dit heel verheugend nieuws : het afgelopen jaar werden we door vrijwel iedereen (regering, administraties, pers, wetenschappers, het gerecht, politie) geridiculiseerd als we wezen op de verdachte aanwezigheid van kunstmatige vliegtuigstrepen en het gevaar voor het leven op deze planeet. Ook het wetenschappelijk rapport ‘ Case Orange ‘, dat we op ons internationaal symposium van 29 mei voorstelden, werd zonder veel commentaar terzijde geschoven.

Nu is het op het hoogste niveau, officieel en wereldwijd toegegeven : men is op allerlei manieren al jaren bezig geweest het klimaat te manipuleren. Ook het bestaan van HAARP en de nefaste rol van dit enorm electromagnetisch wapen wordt nu toegegeven.

We dienen echter voorzichtig en kritisch te blijven
* De voorzitter spreekt van een ‘zeer gevoelig compromis’. We zullen dus uiterst zorgvuldig op de naleving van dit moratorium moeten letten

* Heel deze problematiek wordt nu gecentraliseerd door de Verenigde Naties. Wie weet hoe bv. van daaruit met gemanipuleerde gegevens ons de global warming-leugen is opgedrongen, die beseft dat we nog niet echt aan de nieuwe patatjes toe zijn … !

Maar op dit moment zijn we heel ‘opgelucht’
* Omdat we terug kunnen hopen op blauwe, zuivere luchten

* Omdat nu ontegensprekelijk bewezen is wat wij al zo lang trachten duidelijk te maken : we zijn inderdaad al jaren besproeid als insecten op veldgewassen !

* Omdat bewezen is dat de waarheid – uiteindelijk - altijd naar boven komt en zegeviert!



Het fenomeen ‘chemtrails’ wordt hierbij expliciet vernoemd. Voor ons als Belfort-group en voor mij persoonlijk is dit heel verheugend nieuws : het afgelopen jaar werden we door vrijwel iedereen (regering, administraties, pers, wetenschappers, het gerecht, politie) geridiculiseerd als we wezen op de verdachte aanwezigheid van kunstmatige vliegtuigstrepen en het gevaar voor het leven op deze planeet. Ook het wetenschappelijk rapport ‘ Case Orange ‘, dat we op ons internationaal symposium van 29 mei voorstelden, werd zonder veel commentaar terzijde geschoven. Nu is het op het hoogste niveau, officieel en wereldwijd toegegeven : men is op allerlei manieren al jaren bezig geweest het klimaat te manipuleren. Ook het bestaan van HAARP en de nefaste rol van dit enorm electromagnetisch wapen wordt nu toegegeven.

De tiende tweejaarlijkse VN-top over het Biodiversiteitsverdrag (CBD) is afgesloten met een belangrijke beslissing: de 193 lidstaten spraken af dat alle geo-engineering projecten en experimenten worden opgeschort. “Elk privaat of publiek experiment wat erop gericht is om de thermostaat van de planeet te manipuleren is in strijd met dit zorgvuldig opgestelde akkoord,” zei Silvia Riberio, Latijns-Amerikaans directrice van de ETC Group. Het akkoord werd bereikt tijdens de twee weken durende ontmoeting tussen onder andere 110 ministers van VROM en verplicht overheden ervoor te zorgen dat in de desbetreffende landen geen enkele activiteiten op het gebied van geo-engineering meer plaatsvinden.

De overeenstemming borduurt voort op het verbod uit 2008 op het uitoefenen van geo-engineering activiteiten in de oceanen. Het akkoord maakte abrupt een eind aan een veelzijdigheid aan mislukte experimenten, zowel privaat als publiek, om koolstofdioxide uit de atmosfeer op te slaan in de oceanen door voedingsstoffen over het wateroppervlak te verspreiden. Sinds die tijd is de aandacht gericht op het blokkeren van een percentage van de zonnestraling (Solar Radiation Management) door middel van grootschalige interventies in de atmosfeer, stratosfeer en in de ruimte waardoor de temperatuur en neerslagpatronen wereldwijd zouden veranderen.

De delegaties in Nagoya, Japan begrijpen nu de potentiële risico’s van het testen of toepassen van geo-engineering technologieën. Na vele lange nachten kwamen de aanwezigen tot een overeenstemming en aanstaande vrijdag wordt het besluit voorgelegd aan de voltallige commissie. De voorzitter van de onderhandelingen over het klimaat en biodiversiteit noemde de eindversie van het besluit een ‘zeer gevoelig compromis’. “Deze beslissing is een overwinning voor het gezonde verstand en is genomen als voorzorgsmaatregel,” zei ETC Group directeur Pat Mooney. Beslissingen aangaande geo-engineering kunnen niet worden gemaakt door kleine groepen wetenschappers uit een kleine groep landen die vervolgens zelf richtlijnen opstellen voor het knoeien met de Aarde. De wereld heeft nu collectief besloten dat toekomstige overwegingen met betrekking tot geo-engineering worden genomen binnen de Verenigde Naties, waar alle landen een zetel hebben.

Belangrijkste uitkomsten zijn dat geen enkele klimaat-gerelateerde of geo-engineering activiteit de biodiversiteit op Aarde mag beïnvloeden, totdat in kaart gebracht is wat de mogelijke gevolgen zijn. Elke vorm van technologie die nadrukkelijk zonnestralen blokkeert of die op grote schaal beslag legt op de koolstofdioxide in de atmosfeer en zo de biodiversiteit mogelijk beïnvloedt zou moeten worden gezien als een vorm van geo-engineering en is derhalve relevant voor het Biodiversiteitsverdrag. Dit betekent dat al deze activiteiten bij wet verboden worden.

In het rapport van de ETC Group worden alle geo-engineering technieken op een rijtje gezet en belicht. Naast de genoemde methoden komen de volgende aspecten aan bod: het beïnvloeden van het weer op welke manier dan ook (HAARP), kunstmatige vulkanen die reflecterende deeltjes in de atmosfeer brengen, cloud whitening en cloud seeding (chemtrails) en de connectie met het militaire industrie complex (MIC).

Bron Earth-matters
RayZor
Lid
Woonplaats: Eext
Berichten: 1135
Lid sinds: 19 jun. 2007
3 november 2010, 22:48 uur | Bericht #159624
van die vliegentuigen en HAARP wist ik al jaren van, nu alleen nog de E stoffen eruit en het mensen zullen een betere leven lijden.

| Gewijzigd: 3 november 2010, 23:03 uur, door RayZor
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Zutphen
Berichten: 342
Lid sinds: 21 dec. 2009
3 november 2010, 22:59 uur | Bericht #159626
Een beter leven lijden? Klinkt een beetje tegenstrijdig.

Maar oke, ff serieus, wat is nou wel goed in je korte leventje. Ik leef maar 1x en geniet ervan. En ja, probeer me dagelijkse vitamienen binnen te krijgen en sport zo af en toe. Maar voor de rest interesseert het me eigenlijk weinig wat nou gezond of ongezond is. Ik voel me fit op de manier hoe ik leef.
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
Woonplaats: Middelburg
Berichten: 832
Lid sinds: 18 dec. 2009
3 november 2010, 23:59 uur | Bericht #159629
Citaat van Super Mario, woensdag 3 november 2010, 21:59 uur Een beter leven lijden? Klinkt een beetje tegenstrijdig.

Maar oke, ff serieus, wat is nou wel goed in je korte leventje. Ik leef maar 1x en geniet ervan. En ja, probeer me dagelijkse vitamienen binnen te krijgen en sport zo af en toe. Maar voor de rest interesseert het me eigenlijk weinig wat nou gezond of ongezond is. Ik voel me fit op de manier hoe ik leef.



Maar jij bent dan ook super mario als je dood gaat kan je gewoon terug naar je leven dat je "gesaved" hebt
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
4 november 2010, 00:26 uur | Bericht #159631
Citaat van Jeffrey83, woensdag 3 november 2010, 23:59 uur Maar jij bent dan ook super mario als je dood gaat kan je gewoon terug naar je leven dat je "gesaved" hebt
Woonplaats:
Berichten: 2279
Lid sinds: 28 mei. 2009
4 november 2010, 00:53 uur | Bericht #159633
8| Daar wist ik dus niks van...heb het wel al dikwijls gezien dat de strepen achter de vliegtuigen niet oplossen. Waarom was een raadsel, nu niet meer...
Woonplaats: Zutphen
Berichten: 342
Lid sinds: 21 dec. 2009
4 november 2010, 03:00 uur | Bericht #159637
Citaat van Jeffrey83, woensdag 3 november 2010, 23:59 uur Maar jij bent dan ook super mario als je dood gaat kan je gewoon terug naar je leven dat je "gesaved" hebt

Ik save niks, ik speel gewoon het hele spel in ene keer uit.
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
Brian
Lid
Woonplaats: Lelystad
Berichten: 1348
Lid sinds: 17 mei. 2008
4 november 2010, 06:41 uur | Bericht #159638
Citaat van TheWalker, woensdag 3 november 2010, 23:48 uur van die vliegentuigen en HAARP wist ik al jaren van, nu alleen nog de E stoffen eruit en het mensen zullen een betere leven lijden.

Precies, ben met dat vreten ook al een tijd bezig
Misschien een tip voor de luitjes hier
1001004005600642.jpg
Check out the light show:)
bkriesels
Lid
Woonplaats: Hellevoetsluis
Berichten: 34
Lid sinds: 10 dec. 2009
7 november 2010, 12:37 uur | Bericht #160058
Citaat van Brian, donderdag 4 november 2010, 0:41 uur Precies, ben met dat vreten ook al een tijd bezig
Misschien een tip voor de luitjes hier


Enkel jammer dat zowel Glycine, als glutamaat van nature ook in mensen voorkomt en ook niet schadelijk zijn. Aspartaam zijn de meningen over verdeeld.

Maar als ik een schrijver zou zijn met een kritisch boek over E nummers waren dit niet de voorbeelden die ik had aangehaald als voorbeelden op de cover

Overigens als je zo gaat beginnen is bijvoorbeeld ontbijtkoek ook kankerverwekkend (ja zelfs de variant van de biologische supermarkten met natuurlijke ingredienten).

Kritisch zijn is goed. Maar doe het dan ook goed.
PaytDelft
Lid
Woonplaats: Delft
Berichten: 578
Lid sinds: 28 jul. 2008
7 november 2010, 13:13 uur | Bericht #160065
Ik heb een blik in het rapport geworpen, en er worden inderdaad een aantal methodes omschreven waarmee men hoopt het klimaat te beinvloeden. Wat er niet in word genoemd echter zijn chemtrails: ik zie er helemaal niets staan over het gebruik van commerciele jets (airliners) om daarmee chemicalien in de lucht te sprayen die als doel hebben de bevolking te manipuleren. En dat is wel wat met 'chemtrails' werd geimpliceerd. Misschien kan iemand me nog even naar het juiste hoofdstuk/bladzijde verwijzen waar dit word beschreven, maar ik kon het zo snel niet vinden. | Gewijzigd: 7 november 2010, 13:29 uur, door PaytDelft
DrizzleChaser Extraordinaire
IridiuM
Lid
Woonplaats: Dalfsen
Berichten: 33
Lid sinds: 1 sep. 2008
7 november 2010, 13:35 uur | Bericht #160074
Hahahaha chemtrails...

Kom op mensen... Propaganda werkt, reclame werkt, maar om ons en het klimaat te gaan besproeien met een chemisch goedje en zo alles maar stieken te beïnvloeden. Dan Brown zal hier over een jaar ook wel weer een boekje schrijven. 'Geoengineering and the Chemtrail Child'.

Ik heb nu hoofdpijn, en er vloog 5 minuten geleden een vliegtuig over... Naja gelukkig kan ik mij beschermen met een paracetamol (of zit die zooi daar ook al in?).

Ik vind Hitchhikers Guide to the Galaxy plausibeler.
Romani
Lid
Woonplaats: Den Haag (Wateringseveld)
Berichten: 1328
Lid sinds: 26 mei. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 november 2010, 13:56 uur | Bericht #160079
Citaat van Isabelle, donderdag 4 november 2010, 1:53 uur 8| Daar wist ik dus niks van...heb het wel al dikwijls gezien dat de strepen achter de vliegtuigen niet oplossen. Waarom was een raadsel, nu niet meer...

Bull-Shit..! en al helemaal niet effectief voor het beoogde doel....Ligt gewoon aan de verschillende weersomstandigheden op bepaalde hoogtes.
Bij bepaalde weertypes en temp. blijft de ene trail langer zichtbaar dan de andere.
En al helemaal crab bij commerciele airliners, weet je wel hoeveel tankers wereldwijd een vliegtuig voltanken per dag, zouden die dan ook allemaal hun mond kunnen houden...?
Ik geloof er niet in.
Gewoon weer een alu-hoedje theorie.
Like a drifter twister i was born to walk alone2e plaats fotowedstrijd week 31
Woonplaats:
Berichten: 337
Lid sinds: 29 jul. 2010
7 november 2010, 14:03 uur | Bericht #160080
Dit gaat helemaal niet over die vermeende 'Chemtrails' (het vermeende vergiftigen van mensen om overbevolking tegen te gaan en gedachten te beïnvloeden enz.), maar over Geo-Engeneering, ofwel het kunstmatig beïnvloeden van het weer o.a. In Rusland en in China, maar ook in de VS doen ze er volop aan mee! Zie bijvoorbeeld de monster-sneeuwsituatie die Peking vorig jaar trof (ingestorte tankstations enz.) doordat de staat een foute inschatting gemaakt had bij het beïnvloeden van een sneeuwfront dat een of andere militaire parade dreigde te verstoren.

Ook voor klimaatdoeleinden wil men het gaan toepassen, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. | Gewijzigd: 7 november 2010, 14:07 uur, door Onweerfreak
Robin B
Lid
Woonplaats: Tussen Alkmaar & schagen
Berichten: 945
Lid sinds: 18 mei. 2009
7 november 2010, 14:24 uur | Bericht #160081
Dacht ik al, Amerika zet alles op kijk: New world order en illuminati zoek maar op er zijn genoeg bewijzen
PaytDelft
Lid
Woonplaats: Delft
Berichten: 578
Lid sinds: 28 jul. 2008
7 november 2010, 14:46 uur | Bericht #160086
Citaat van lol, zondag 7 november 2010, 14:24 uur Dacht ik al, Amerika zet alles op kijk: New world order en illuminati zoek maar op er zijn genoeg bewijzen

Ok, maar deze thread gaat over 'chemtrails'. Kan je me voorzien van wat concrete gegevens die onomstotelijk bewijzen dat men airliners gebruikt om chemicalien in de atmosfeer te sprayen, met daarbij de naam en toenaam van de gebruikte chemicalien, het gewenste effect wat men daarmee wenst te bereiken, en aanwijzingen dat die chemicalien daadwerkelijk in de lucht zitten als gevolg van 'chemtrailing'?

Als je er over nadenkt, dan kan je eigenlijk niet anders dan concluderen dat het onzin is. Commerciele jets hebben geen sproei-installatie, dus hoe zouden ze de chemicalien moeten rondsprayen dan? Vaak word er geopperd dat de chemicalien in de brandstof verwerkt zit.. als dat het geval is, dan zouden vliegvelden helemaal vergeven moeten zijn van de betreffende stoffen. Zijn er metingen verricht die aangeven dat dit inderdaad het geval is? Heeft iemand wel eens wat kerosine onderzocht om te kijken of er daadwerkelijk andere chemicalien in zitten dan water in zou moeten zitten?

Eigenlijk ben ik heel benieuwd naar hoe de aanhangers van de chemtrail-theorie zich de technische aspecten van hun theorie voorstellen.

Is het sprayen van chemicalien op 10 km hoogte bovendien niet heel inefficient? Je weet maar nooit waar het heenwaait.. het kan de hele wereld over gaan, dus je hebt geen controle over waar de chemicalien terecht gaan komen.. Treffen de mensen die een dergelijk complot op poten zetten dan ook niet zichzelf?

Dus samenvattend wil ik het volgende zien:

- Wat bedoel je als je het hebt over 'chemtrails'. Graag een precieze beschrijving

- In hoeverre komt die omschrijving overeen met wat men bespreekt in het rapport

- Welke chemicalien worden gebruikt

- Wat voor effect denkt men te bereiken met die chemicalien, en in hoeverre word dit doel bereikt?

- Hoe zit het met de technische kant. Welke vliegtuigen worden gebruikt, hoe werkt de sprayinstallatie, hoe en waar worden de chemicalien in het vliegtuig geladen?

Als je daar concrete antwoorden op hebt met geloofwaardige verwijzingen, dan wil ik wel weer eens naar de chemtrail-theorie gaan kijken... tot die tijd ben ik geneigd het tot het land der fabelen te verwijzen | Gewijzigd: 7 november 2010, 14:48 uur, door PaytDelft
DrizzleChaser Extraordinaire
Robin B
Lid
Woonplaats: Tussen Alkmaar & schagen
Berichten: 945
Lid sinds: 18 mei. 2009
7 november 2010, 15:23 uur | Bericht #160091
Citaat van Payt69, zondag 7 november 2010, 14:46 uur *tekst*


maar ik bedoel ook eerder de HAARP | Gewijzigd: 7 november 2010, 15:26 uur, door Robin B
PaytDelft
Lid
Woonplaats: Delft
Berichten: 578
Lid sinds: 28 jul. 2008
8 november 2010, 13:08 uur | Bericht #160224
Citaat van lol, zondag 7 november 2010, 15:23 uur maar ik bedoel ook eerder de HAARP
Ah ok.. ja dat is weer een heel ander topic
DrizzleChaser Extraordinaire
Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
8 november 2010, 16:47 uur | Bericht #160256
Chemtrails zijn echt regelrechte onzin. Kom eerst een met een goede onderbouwing. Het is alsmaar als als als. Geen enkel bewijs buiten dat de ene trail langer zichtbaar blijft waar gewoon een natuurkundige verklaring voor is.
Feit is wel dat mensen graag in een conspiracy willen geloven. Dit komt dat het brein vraagt om een verklaring voor dingen die het niet goed begrijpt en daarop een bijpassend beeld maakt gevoed door verhalen die daarin passen.

Wildernessguide and owner of Survking.nl
Amarpilot
Lid
Woonplaats: Cockpit
Berichten: 377
Lid sinds: 1 nov. 2006
8 november 2010, 17:52 uur | Bericht #160270
Die mensen moeten maar eens een ATPL opleiding doen voordat ze überhaupt recht van spreken hebben. Ze hebben totaal geeeeeen idee hoe het er aan toegaat. Tegen die tijd negeer ik ze lekker je kan ze toch niet van mening veranderen. Das het vervelend van conspiracy mensen, ze hebben een ENORM bord voor hun hoofd.
2 x PH-BXA| BXB |BXC| 2 x BXD | BXE | BXF | BXG | BXR | BXN | OFB | BDT | BGB | BGD | BTD| BPB | 2x BXS | KZH ------------------Turkish Airlines: 2 x TC-JRC (Jumpseat flight) | 2 x photoshoot flight with PH-KMR | AF A380 2 x F-HPJB------------------Other flights: Korean Air: HL7538 & HL7539 | 2 x Martinair MD11: PH-MCT | 2 X KLM 743 PH-BUW | 1 x Air Anatolia A300 TC-GTA |1 x Air Anatolia 738 TC-ANL | 2 x Air Holland 734 |------------------Total number of flights: 36.
PaytDelft
Lid
Woonplaats: Delft
Berichten: 578
Lid sinds: 28 jul. 2008
8 november 2010, 18:36 uur | Bericht #160275
Citaat van Amarpilot, maandag 8 november 2010, 17:52 uur Die mensen moeten maar eens een ATPL opleiding doen voordat ze überhaupt recht van spreken hebben. Ze hebben totaal geeeeeen idee hoe het er aan toegaat. Tegen die tijd negeer ik ze lekker je kan ze toch niet van mening veranderen. Das het vervelend van conspiracy mensen, ze hebben een ENORM bord voor hun hoofd.

Tja.. ik denk dat een beetje common sense eigenlijk wel zou moeten volstaan. Maar helaas zie ik daar doorgaans weinig van bij CT-ers... steeds blijkt weer dat als het op daadwerkelijke feiten aan komt, men door de mand zakt. Je zal dan ook zien dat de vragen in mijn vorige berichtje onbeantwoord blijven
DrizzleChaser Extraordinaire
Terug naar boven
1 2
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.364 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 297 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 297, lezen 12 mensen het topic "Berichtgeving Noord- en Zuidpool".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden