Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Tycoon2
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1035
Lid sinds: 9 dec. 2009
16 november 2010, 13:40 uur | Bericht #162456
Citaat van iemand, dinsdag 16 november 2010, 13:16 uur als ik het nu goed begrijpt zijn er 3 dingen mogelijk eind van de maand
*we krijgen frisse kou vanuit het oosten,die kan aanhouden
*de kou duwt niet genoeg door en we krijgen natte/droge sneeuw en beetje troep,beetje vorst
*en een kleine kans dat we gewoon dit weer behouden
snachts net boven nul en overdag tegen de 10 graden
De 2e denk ik. Het ziet er (nog) niet naar uit dat de vorst aan gaat houden.
Bij dit soort verwachtingen moet je toch altijd een slag om de arm houden.
pakkie
Lid
Woonplaats: brunssum
Berichten: 189
Lid sinds: 30 okt. 2010
16 november 2010, 13:40 uur | Bericht #162457
Jahrtausendwinter geht in die erste Runde

Der Winter macht ernst. In der nächsten Woche wird die erste Runde des häufig zitierten Jahrtausendwinters eingeläutet. Schnee und Dauerfrost gehören dann zur Tagesordnung.

Am dritten Wochenende (20./21.11.) spüren wir davon zwar noch wenig. Es wird einfach nur dem November entsprechend. Viel Sonne werden wir nicht sehen, dafür aber viel Nebel. Viele Niederschläge sind nicht dabei, aber insgesamt bleibt es bei einem trüben Charakter des Wetters. Und die Temperaturen bleiben noch im normalen Bereich zwischen vier und zehn Grad.

Aber in der nächsten Woche wird es dann schnell winterlich. Ab Dienstag gehen die Niederschläge immer mehr in Schnee über. Mitte der Woche schneit es dann teilweise bis ins Flachland hinein. Und zum Ende der Woche breitet sich sogar der Dauerfrost bei uns aus. Die Temperaturen steigen im Südosten und Osten nicht mehr über den Gefrierpunkt. Und auch im Westen und Nordwesten werden wir frostige Nächte bekommen, am Tage steigen aber hier die Werte noch knapp in den Plusbereich.

Auch in Richtung 1. Advent-Wochenende und die letzten Novembertage sehen dann winterlich kalt aus. Große Niederschläge und Schnee sind aber dann nicht mehr auszumachen. Bestes Wetter also für die Weihnachtsmärkte, um sich einen wärmenden Glühwein zu genehmigen.

Und auch das erste Drittel im Dezember zeigt derzeit einen viel zu kalten Verlauf. Die Temperaturen sollen weiter bis zu drei Grad unter dem Durchschnitt liegen.

ZIT ER NIET SLECHT UIT.
Waarom deze advertentie?
Tycoon2
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1035
Lid sinds: 9 dec. 2009
16 november 2010, 13:47 uur | Bericht #162458
Citaat van pakkie, dinsdag 16 november 2010, 13:40 uur Jahrtausendwinter geht in die erste Runde



ZIT ER NIET SLECHT UIT.
Begin december tot drie graden onder het gemiddelde. Nu hopen dat die kou ook in Nederland doorzet | Gewijzigd: 16 november 2010, 13:47 uur, door Tycoon2
Woonplaats:
Berichten: 337
Lid sinds: 29 jul. 2010
16 november 2010, 14:05 uur | Bericht #162460
Citaat van pakkie, dinsdag 16 november 2010, 13:40 uur Jahrtausendwinter geht in die erste Runde

...

Und auch das erste Drittel im Dezember zeigt derzeit einen viel zu kalten Verlauf. Die Temperaturen sollen weiter bis zu drei Grad unter dem Durchschnitt liegen.

ZIT ER NIET SLECHT UIT.


Zu drei grad unter dem Durchschnitt? Wirklich? Dat ziet er eerder uit als een Jahrzehnwinter dan als een Jahrtausendwinter...

En op 300+ Hellman hoeven we echt niet meer te rekenen: 200 is tegenwoordig waarschijnlijk nog het maximaal haalbare, wellicht wat hoger, wellicht wat lager en rap afnemende. Niet voor niets is de verhouding warmte-/kouderecords de afgelopen 23 jaar afgenomen van 1:1 tot 13:1 (!) in het voordeel van de warmterecords.

PS: een echte Jahrtausendwinter is het pas als december 1788 (-5,7°C), januari 1823 (-7°C), februari 1956 (-6,4°C) en maart 1845 (-2,3°C) elkaar in één winter opvolgen. | Gewijzigd: 16 november 2010, 14:13 uur, door Onweerfreak
SniperEye
Lid
Woonplaats: NL Midden Limburg
Berichten: 1292
Lid sinds: 25 mei. 2009
16 november 2010, 14:05 uur | Bericht #162461
Ik zal het straks via Google Translate vertalen want het is voor mij net Chinees
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
16 november 2010, 14:10 uur | Bericht #162462
Citaat van SniperEye, dinsdag 16 november 2010, 14:05 uur Ik zal het straks via Google Translate vertalen want het is voor mij net Chinees


Inderdaad, gelieve alleen Nederlandse teksten erneer zetten zodat het voor iedereen duidelijk is. Tevens ze blijven in dat stukje vasthouden aan de Poolse en de Russische verwachting, opzich niet iets nieuws Maar koudste in 1000 jaar moet ik nog maar bezien, volgens mij bedoelen ze " Koudste winter verwacht van deze eeuw" Dat kan misschien wel omdat deze eeuw pas 10 jaar oud is
Woonplaats:
Berichten: 337
Lid sinds: 29 jul. 2010
16 november 2010, 14:20 uur | Bericht #162463
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, dinsdag 16 november 2010, 14:10 uur Inderdaad, gelieve alleen Nederlandse teksten erneer zetten zodat het voor iedereen duidelijk is. Tevens ze blijven in dat stukje vasthouden aan de Poolse en de Russische verwachting, opzich niet iets nieuws Maar koudste in 1000 jaar moet ik nog maar bezien, volgens mij bedoelen ze " Koudste winter verwacht van deze eeuw" Dat kan misschien wel omdat deze eeuw pas 10 jaar oud is

Het is dan ook de koudste winter van het nieuwe millenium, dus Jaarduizendwinter is dan wellicht wel van toepassing.
Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
16 november 2010, 14:33 uur | Bericht #162469
Citaat van Onweerfreak, dinsdag 16 november 2010, 14:20 uur Het is dan ook de koudste winter van het nieuwe millenium, dus Jaarduizendwinter is dan wellicht wel van toepassing.


Jaarduizend winter is misschien wat overdreven maar alles heeft er de schijn van dat het best koud kan worden.
Of we 300 helmannen halen is zeker maar de vraag omdat dit statistisch gezien niet vaak voorkomt maar dat het koud gaat worden daar ben ik vrijwel zeker van. Mede omdat we in een minima zitten qua zonnecylcus en bijna alle verrreden elfstedentochten werden gehouden in een minima van de zonnecyclus. De koudere winters uit de geschiedenis waren ook vrijwel altijd tijdens minima in deze cyclus. Daarnaast hebben we nog de golfstroom die afremmende is sinds 2004 en dit jaar ook nog eens helemaal van het pad af is door de olieramp. De zeetemperatuur aan het begin van de winter is ook medebepalend wat de winter gaat doen bij ons dus dit gaat zeker invloed geven op de temperaturen in west europa.
Daarnaast hebben we ook nog eens de goede kaarten en vooruitzichten in handen die ook al tijden lang stand houden.

of het de hel van 2010/11 wordt weet ik niet maar ik denk dat we wel een aardig frisse winter krijgen en we weer eens als vanouds kunnen schaatsen op goed ijs.
Wildernessguide and owner of Survking.nl
Tycoon2
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1035
Lid sinds: 9 dec. 2009
16 november 2010, 14:59 uur | Bericht #162473
Citaat van Maurice vd boogaard, dinsdag 16 november 2010, 14:33 uur Jaarduizend winter is misschien wat overdreven maar alles heeft er de schijn van dat het best koud kan worden.
Of we 300 helmannen halen is zeker maar de vraag omdat dit statistisch gezien niet vaak voorkomt maar dat het koud gaat worden daar ben ik vrijwel zeker van. Mede omdat we in een minima zitten qua zonnecylcus en bijna alle verrreden elfstedentochten werden gehouden in een minima van de zonnecyclus. De koudere winters uit de geschiedenis waren ook vrijwel altijd tijdens minima in deze cyclus. Daarnaast hebben we nog de golfstroom die afremmende is sinds 2004 en dit jaar ook nog eens helemaal van het pad af is door de olieramp. De zeetemperatuur aan het begin van de winter is ook medebepalend wat de winter gaat doen bij ons dus dit gaat zeker invloed geven op de temperaturen in west europa.
Daarnaast hebben we ook nog eens de goede kaarten en vooruitzichten in handen die ook al tijden lang stand houden.

of het de hel van 2010/11 wordt weet ik niet maar ik denk dat we wel een aardig frisse winter krijgen en we weer eens als vanouds kunnen schaatsen op goed ijs.

Ik meen dat de meningen over de golfstroom verdeeld zijn. Het schijnt dat er wel iets gebeurd is, door toedoen van het olielek in de golf.
Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
16 november 2010, 15:05 uur | Bericht #162474
Citaat van Tycoon2, dinsdag 16 november 2010, 14:59 uur Ik meen dat de meningen over de golfstroom verdeeld zijn. Het schijnt dat er wel iets gebeurd is, door toedoen van het olielek in de golf.

Klopt de meningen zijn daarover ook verdeeld, maar zag enkele weken toch echt een kaartje voorbij komen waarbij duidelijk te zien was dat hij zich dit jaar anders gedraagt. Daarnaast hou ik mij vast aan een docu van National Geographic wat ging over het onderzoek naar de golfstroom en daaruit bleek dat deze inderdaad afremmend is sinds 2004 wat naar alle waarschijnlijkheid het gevolg was van het snelle smelten van de ijskap in groenland. Smeltwater drijft op zeewater.

daarnaast hebben we ook nog dat koude periodes ook samengaan met vulkaanerupties.. Nu heb ik geen inzicht of er afgelopen jaar meer erupties waren dan normaal maar als ik het beoordeel op nieuwsberichten in de media wel. | Gewijzigd: 16 november 2010, 15:08 uur, door Mauriceb
Wildernessguide and owner of Survking.nl
Aern
Lid
Woonplaats: Axel, Oirschot of Eindhoven
Berichten: 339
Lid sinds: 30 jan. 2010
16 november 2010, 15:11 uur | Bericht #162476
Citaat van Onweerfreak, dinsdag 16 november 2010, 14:05 uur En op 300+ Hellman hoeven we echt niet meer te rekenen: 200 is tegenwoordig waarschijnlijk nog het maximaal haalbare, wellicht wat hoger, wellicht wat lager en rap afnemende. Niet voor niets is de verhouding warmte-/kouderecords de afgelopen 23 jaar afgenomen van 1:1 tot 13:1 (!) in het voordeel van de warmterecords.


En waarom moeten we niet meer op 300+ hellmannen rekenen?
De afgelopen 23 jaar hadden we te maken met een zeer actieve zonnecyclus. Dus niet gek dat de kans op een koude winter
stukken kleiner is. En de Aarde warmt immers de laatste 10 jaar niet meer op. De temperaturen zullen weer snel gaan zakken, na een warme periode komt weer een koude zo gaat dat al miljoenen jaren.
Tycoon2
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1035
Lid sinds: 9 dec. 2009
16 november 2010, 15:16 uur | Bericht #162478
Citaat van Maurice vd boogaard, dinsdag 16 november 2010, 15:05 uur Klopt de meningen zijn daarover ook verdeeld, maar zag enkele weken toch echt een kaartje voorbij komen waarbij duidelijk te zien was dat hij zich dit jaar anders gedraagt. Daarnaast hou ik mij vast aan een docu van National Geographic wat ging over het onderzoek naar de golfstroom en daaruit bleek dat deze inderdaad afremmend is sinds 2004 wat naar alle waarschijnlijkheid het gevolg was van het snelle smelten van de ijskap in groenland. Smeltwater drijft op zeewater.

daarnaast hebben we ook nog dat koude periodes ook samengaan met vulkaanerupties.. Nu heb ik geen inzicht of er afgelopen jaar meer erupties waren dan normaal maar als ik het beoordeel op nieuwsberichten in de media wel.
De laatste tijd hoor je inderdaad steeds meer berichten over vulkanen. De Merapi, de Krakatau, in rusland niet lang geleden, op ijsland leek er 1 op springen te staan. Ik vraag me af of een vulkaan als de Merapi echt invloed kan uitoefenen op het weer bij ons. Die vulkaan staat op Java. Of hij moet daadwerkelijk net als de vroegere Krakatau compleet ontploffen | Gewijzigd: 16 november 2010, 15:21 uur, door Tycoon2
Martian
Lid
Woonplaats: Gaasterland, Friesland
Berichten: 194
Lid sinds: 4 jan. 2010
16 november 2010, 15:23 uur | Bericht #162479
Nu al meerdere dagen achterelkaar laten de 15-daagse ECWFM-pluimen een koudere trend zien. Geleidelijk werden ze steeds iets kouder, maar de laatste springt er echt uit, die is een stuk kouder dan de vorige. Nog veel koudere pluimen voor de huidige maand lijkt me niet waarschijnlijk.

Ik denk dat het nu spannend wordt: blijft deze trend de komende dagen in de pluimen zitten, of hebben we het mooiste nu wel gehad, en gaan de komende pluimen weer geleidelijk omhoog? In de afgelopen winter hebben we dit ook wel gezien, dus ik zou willen waarschuwing om nu al overenthousiast te worden.

Ik ben gematigd positief.


(eigenlijk ben ik stiekem ook best wel een beetje overenthousiast, maar ik wil natuurlijk wel een beetje realistisch blijven overkomen, dus dat laat ik op dit forum niet merken... *kuch*)
Mijn website: http://www.wintergek.nl/
Aern
Lid
Woonplaats: Axel, Oirschot of Eindhoven
Berichten: 339
Lid sinds: 30 jan. 2010
16 november 2010, 15:36 uur | Bericht #162482
Citaat van Tycoon2, dinsdag 16 november 2010, 15:16 uur Ik vraag me af of een vulkaan als de Merapi echt invloed kan uitoefenen op het weer bij ons. Die vulkaan staat op Java. Of hij moet daadwerkelijk net als de vroegere Krakatau compleet ontploffen

Vulkanen hebben wel degelijk veel invloed op het klimaat. Maar dan moet er volgens mij wel genoeg kracht in de uitbarsting zitten. Ik dacht dat de stofdeeltjes tot in de stratosfeer moeten komen om het zonlicht goed te weerkaatsen.
Die stratosfeer begint bij de polen op 10km hoogte en bij de evenaar ongeveer op iets meer als 15 km geloof ik.
De Merapi haalde met de grootste uitbarsting net de 10 km dus dat zal niet genoeg zijn.

WimBaens
Lid
Woonplaats: Molenbeersel (N-O Belgisch Limburg)
Berichten: 1452
Lid sinds: 16 dec. 2009
16 november 2010, 15:37 uur | Bericht #162483
Citaat van Aern, dinsdag 16 november 2010, 15:11 uur En waarom moeten we niet meer op 300+ hellmannen rekenen?
De afgelopen 23 jaar hadden we te maken met een zeer actieve zonnecyclus. Dus niet gek dat de kans op een koude winter
stukken kleiner is. En de Aarde warmt immers de laatste 10 jaar niet meer op. De temperaturen zullen weer snel gaan zakken, na een warme periode komt weer een koude zo gaat dat al miljoenen jaren.


Heeft weinig met de zon te maken, de zon zit al in een minimum sinds 2005.
De winters voor 2009 waren nog zacht | Gewijzigd: 16 november 2010, 15:40 uur, door WimBaens
Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
16 november 2010, 15:46 uur | Bericht #162484
Citaat van WimB, dinsdag 16 november 2010, 15:37 uur Heeft weinig met de zon te maken, de zon zit al in een minimum sinds 2005.
De winters voor 2009 waren nog zacht



bron: http://www.maxqubit.com/elfstedentocht/ | Gewijzigd: 16 november 2010, 15:46 uur, door Mauriceb
Wildernessguide and owner of Survking.nl
Aern
Lid
Woonplaats: Axel, Oirschot of Eindhoven
Berichten: 339
Lid sinds: 30 jan. 2010
16 november 2010, 15:49 uur | Bericht #162486
Citaat van WimB, dinsdag 16 november 2010, 15:37 uur Heeft niks met de zon te maken, de zon zit al in een minimum sinds 2005.
De winters voor 2009 waren nog zacht


Het klimaat op aarde heeft niks met de zon te maken? Dat schijnt dan een heel nieuw licht op het klimaat onderzoek!
Het huidige zonneminimum is officieel op december 2008 gelegd.
Maar dit wil niet zeggen dat we dan gelijk binnen 5 jaar overal ijspegels zien hangen.

Ik wil er alleen mee zeggen dat zonnecyclus 22 en 23 zeer intensief zijn geweest nu hebben we een diep zonneminimum achter de rug en zonnecyclus 24 met het verwachte maximum in 2013 zal waarschijnlijk niet erg hoog zijn.
Dus zal dit voor de nodige afkoeling zorgen, alleen is de vraag hoe groot die invloed zal zijn op het aardse klimaat.
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
16 november 2010, 15:50 uur | Bericht #162487
Citaat van Aern, dinsdag 16 november 2010, 15:36 uur De Merapi haalde met de grootste uitbarsting net de 10 km dus dat zal niet genoeg zijn.

Nou heb berichtgevingen gedaan van 18 KM
Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
16 november 2010, 15:52 uur | Bericht #162488
Citaat van Aern, dinsdag 16 november 2010, 15:49 uur Het klimaat op aarde heeft niks met de zon te maken? Dat schijnt dan een heel nieuw licht op het klimaat onderzoek!
Het huidige zonneminimum is officieel op december 2008 gelegd.
Maar dit wil niet zeggen dat we dan gelijk binnen 5 jaar overal ijspegels zien hangen.

Ik wil er alleen mee zeggen dat zonnecyclus 22 en 23 zeer intensief zijn geweest nu hebben we een diep zonneminimum achter de rug en zonnecyclus 24 met het verwachte maximum in 2013 zal waarschijnlijk niet erg hoog zijn.
Dus zal dit voor de nodige afkoeling zorgen, alleen is de vraag hoe groot die invloed zal zijn op het aardse klimaat.




Dit is de situatie zoals hij nu is.

bron: http://www.swpc.noaa.gov/SolarCycle/sunspot.gif
Wildernessguide and owner of Survking.nl
SniperEye
Lid
Woonplaats: NL Midden Limburg
Berichten: 1292
Lid sinds: 25 mei. 2009
16 november 2010, 15:59 uur | Bericht #162489
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, dinsdag 16 november 2010, 14:10 uur Inderdaad, gelieve alleen Nederlandse teksten erneer zetten zodat het voor iedereen duidelijk is. Tevens ze blijven in dat stukje vasthouden aan de Poolse en de Russische verwachting, opzich niet iets nieuws Maar koudste in 1000 jaar moet ik nog maar bezien, volgens mij bedoelen ze " Koudste winter verwacht van deze eeuw" Dat kan misschien wel omdat deze eeuw pas 10 jaar oud is

Ja, deze eeuw is idd pas 10 jaar oud. Hebben de Polen en Russen dit verzonnen onder het genot van een paar flinke glazen Wodka?

Daarbij kun je je afvragen hoe betrouwbaar deze Russische en Poolse weervoorspellers zijn. Wat is hun historie qua voorspellingen en betrouwbaarheid? Maar goed, aangezien je november al redelijk goed hebt voorspeld ga ik ook eens teruglezen wat je voor december en januari hebt voorspeld
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.842 topics, welke bij elkaar 448.334 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 180 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 180, lezen 1 mensen het topic "De relatie tussen Siberische oktobersneeuw en onze winter".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden