Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cheyenne, KS; Rawlins, KS; Sherman, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 02:35:13

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gove, KS; Logan, KS; Sheridan, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 02:34:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cheyenne, KS; Sherman, KS.

26 Apr 2024 02:34:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gove, KS.

26 Apr 2024 02:34:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hitchcock, NE; Red Willow, NE.

26 Apr 2024 01:47:28

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cheyenne, KS; Logan, KS; Rawlins, KS; Sherman, KS; Thomas, KS; Wallace, KS.

26 Apr 2024 01:47:28

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Rawlins, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 01:47:27

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Sherman, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 01:36:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Phillips, CO.

26 Apr 2024 01:36:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Decatur, KS; Rawlins, KS; Hitchcock, NE; Red Willow, NE.

26 Apr 2024 01:36:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hamilton, KS.

26 Apr 2024 01:36:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Yuma, CO.

26 Apr 2024 01:36:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Phillips, CO; Sedgwick, CO.

26 Apr 2024 01:36:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Logan, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 01:36:45

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Logan, KS; Wallace, KS.

26 Apr 2024 01:36:45
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
23 februari 2011, 13:41 uur | Bericht #215800
Citaat van Enjoi, woensdag 23 februari 2011, 13:37 uur iemand enig idee waardoor Matt overleden is?!
Het schijnt dat hij zelfmoord heeft willen plegen. Hij voelde zich niet gelukkig en leed aan depressie. Hij schijnt een tijd in coma te hebben gelegen en is uiteindelijk overleden...
wappy
Lid
Woonplaats: Haarlem-Schalkwijk
Berichten: 1195
Lid sinds: 26 jul. 2006
23 februari 2011, 13:46 uur | Bericht #215805
Citaat van TornadoGirl., woensdag 23 februari 2011, 11:32 uur @Michealtje,
Dat klopt, volgende aflevering komen ze pas op dat idee! Maar ik heb gister niet gezien dat ze die dingen er al op hadden gezet? Of ik was toen even chips pakken

Ik hoor ook veel verschillende over Matt? Dat hij zelfmoord had gepleegd, dat hij aan een depressie of iets leed, en nu hoorde ik weer dat hij zwaar gewond was.. Ik laat het maar open, ik weet het ook niet meer. Maar het blijft treurig

Op naar de volgende aflevering!



Afleveringen kloppen gewoon zoals ze horen tezijn, zie tvrage.com voor episode list van alle seizoenen.

QUOTE(Tyshane @ Feb 23 2011, 13:41) <{POST_SNAPBACK}>
Het schijnt dat hij zelfmoord heeft willen plegen. Hij voelde zich niet gelukkig en leed aan depressie. Hij schijnt een tijd in coma te hebben gelegen en is uiteindelijk overleden...

Ah ok, in de afl. zelf hoorde wel dat het in zijn huis ofzo gebeurt is maar verder niets. | Gewijzigd: 23 februari 2011, 13:47 uur, door wappy
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Breda
Berichten: 608
Lid sinds: 31 mrt. 2010
23 februari 2011, 13:47 uur | Bericht #215807
Citaat van TornadoGirl., woensdag 23 februari 2011, 11:32 uur Ik hoor ook veel verschillende over Matt? Dat hij zelfmoord had gepleegd, dat hij aan een depressie of iets leed, en nu hoorde ik weer dat hij zwaar gewond was.. Ik laat het maar open, ik weet het ook niet meer. Maar het blijft treurig


QUOTE(Enjoi @ Feb 23 2011, 13:37) <{POST_SNAPBACK}>
iemand enig idee waardoor Matt overleden is?!


Matt is op 26 mei 2010 overleden in Wichita, Kansas op 30jarige leeftijd.
Zijn dood was niet bekend gemaakt tot de aflevering die ter nagedachtenis aan hem uitgezonden zou worden.

Matt was opgenomen in het ziekenhuis nadat hij geprobeerd had zelfmoord te plegen, hij lag enkele dag op intensive care.
Alleen tijdens die ziekenhuis opnamen kwamen er complicaties tevoorschijn. En is hij uiteindelijk overleden.
Hij leed aan depressie, waarvan niemand iets wist, zelfs zijn familie niet.

Dus het was zelfmoord na aanleiding van verschillende depressies.

Nogmaals sterkte voor de familie maar vooral, zijn vrouw Kendra, en 2 zoontjes Hunter en Collin | Gewijzigd: 23 februari 2011, 13:48 uur, door SchumiM1986
Bekijk ook eens mijn website
Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 313
Lid sinds: 16 jan. 2010
23 februari 2011, 20:59 uur | Bericht #216065
Citaat van Michaeltje, woensdag 23 februari 2011, 13:47 uur Matt is op 26 mei 2010 overleden in Wichita, Kansas op 30jarige leeftijd.
Zijn dood was niet bekend gemaakt tot de aflevering die ter nagedachtenis aan hem uitgezonden zou worden.

Matt was opgenomen in het ziekenhuis nadat hij geprobeerd had zelfmoord te plegen, hij lag enkele dag op intensive care.
Alleen tijdens die ziekenhuis opnamen kwamen er complicaties tevoorschijn. En is hij uiteindelijk overleden.
Hij leed aan depressie, waarvan niemand iets wist, zelfs zijn familie niet.

Dus het was zelfmoord na aanleiding van verschillende depressies.

Nogmaals sterkte voor de familie maar vooral, zijn vrouw Kendra, en 2 zoontjes Hunter en Collin


Goh, wie had dat nou gedacht.. En dat zelfs zijn familie er niks van wist!
Wat erg

R.I.P. Matt Hughes !.
My Biggest Dream, = Your Worst Nightmare ..
Woonplaats: Vianen
Berichten: 705
Lid sinds: 8 jul. 2010
23 februari 2011, 23:00 uur | Bericht #216124
Indd zeer triest.
Hij genoot er zo van in die tornado gisteren!...
Toen het gisteren in beeld kwam was ik wel erg verbaast.
My new website! / Mijn twitter
Terug naar boven
1 2 3
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 358 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 358, lezen 4 mensen het topic "Discussiepagina winter 2023-2024".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden