Een darm explosie als een knappende ballon door opbouwend bonenschetengas waardoor je ontploft... en daarna pas ontploft heel je huis omdat die darmgassen ontbranden bij het bereiken van je gasstel waar de chili/ander bonenprutje nog op een laag pitje staat.
Hahahahaha ,verdrinken zal ik hier in Twente niet gauw ,we zitten tamelijk hoog hier,maar koud zal ik het ook niet krijgen want mijn avatar heeft een nogal dikke winterjas aan.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Hooguit windkracht 7 a 8, misschien nog een tijdelijke 9 in het noorden, maar dit geheel zal tot nu toe te veel noordwaarts trekken, en ons land zal hooguit een aardig briesje kunnen mee pakken.... maar dat is ook alles ook....
Sommige hier op o-o geven hun fantasie wel echt de vrijeloop... en sommige uitdrukkingen zie ik zelfs als een zieke gedachte... maar goed... een ieder mag denken wat hij wil.... dus denk waar je aan denken wil...
Ik hou het zelf liever realistisch en helder....
Laten we maar afwachten wie er uiteindelijk gelijk heeft gekregen.... persoonlijk denk ik dat het een storm in een glas water gaat worden.... dus niet veel bijzonders.... en tegen de 7,8, of 9 februari zal alles weer anders zijn...
Voorspel zelf een windkracht 6.
We zien wel...
Waar zie jij je SUPERSTORM ???
Heb ook nog een linkje gevonden naar de opticien...
Als we nou toch lollig gaan doen....
(ps. voel je niet aangevallen...) maar een superstorm gaat er niet komen hoor....
| Gewijzigd: 27 januari 2011, 21:44 uur, door mbouman
veel tijd aan kwijt?
Zoniet, elke dag een nieuwe maken met nieuwe beelden en onder dezelfde naam op youtube gooien.
Superstorm Europe February 2011 on the GFS-system part 1, part 2, part 3 etc.
Zekers dat je hits krijg, ook als er geen storm komt. I can smell those youtube hits!..
keej back to topic.
Maar 't is wel gezellig, zo fantaseren over superstormen
Doei
Kijken we nu naar de kaarten dan zien we dat er een situatie lijkt te ontstaan die een beetje lijkt op wat hij dacht en verwachtte. En nee het is niet de superstorm, maar als blijkt dat het die dag keihard waait en het klereweer is dan zat hij toch aardig in de buurt!
Ja hij had het fout want het was geen windkracht 10 maar 8. Ook best knap.
Als ik de pluim bekijk (zie hieronder) dan gaat de control voor serieuze windstoten... 32 m/s is toch wel een knappe 115.2 km/u aan windstoten
mare, ik woon hier achter het zwakste stuk duingebied van nl, en k ga van de zomer wel weer naar t strand, maar de komende weken wil ik nog even geen zee zien
t enige wat ik wil is schaatsen op natuurijs ... dat heb ik nog 0 keer kunne doen deze winter
off de dijk breekt door en daarna een paar wekenlang -30... dan kan ik overal schaatsen
Marcel
Dan zijn het dus windstoten van 12bft... en de gemiddelde wind zal dan rond de 9 a 10bft gaan uitkomen ???
Of zie ik dat verkeerd ???
Volgens mij was er hier een weekje geleden iemand die zei dat control en oper na pakweg 5 dagen even betrouwbaar zijn als elk willekeurig ander lijntje. Je zou in principe dus ook een cirkel kunnen zetten om dat onderste lijntje wat aangeeft; windstoten van 3 m/s. Het is natuurlijk heel leuk om er naar toe te leven en ik hoop uiteraard, als (extreem)weerliefhebber dat er iets van uitkomt, maar volgens mij is er nu heel weinig nog over te zeggen.
Wel knap overigens van de voorspeller van deze storm (wiens naam ik even kwijt ben). Al wordt ie niet zo zwaar, of trekt ie niet richting ons, het is toch knap dat ie het al zolang van tevore zag aankomen!
Meestal ziet die vent het ook wel aardig correct...ben ook zijn naam kwijt... ahhh (Joe Bastardi)
Jullie weten wel wie ik bedoel.... die grappenmaker...
| Gewijzigd: 27 januari 2011, 22:53 uur, door mbouman