Vrijdagavond was het ook een mooi gezicht op de afsluitdijk. Daar was het nog helder, maar boven Noord-Holland hing bewolking en daar scheen de maan tegenaan.
Was weer eens vreselijk vergeten foto's te maken. Maar dan toch maar van het licht wat eraf kwam, want dat was best indrukwekkend.
Misschien later meer, maar hier een indruk...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!



Camera is beetje kapot, zoomen lukte bijna niet (lens trok zichzelf in/lensfout:S), dus ja helaas waziger dan ik hoopte.
Geen idee of dat met die maan te maken heeft gehad, maar hier waren de 5 katten ook al zo klierig.
Overigens vond ik die 'supermaan' net zo groot als normaal, ik kon er niets bijzonders aan zien.
Gaat een "super" volle Maan voor chaos zorgen?





