Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Custer, NE; Garfield, NE; Holt, NE; Loup, NE; Rock, NE; Wheeler, NE.

16 Apr 2024 11:04:16

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, NE; Saline, NE; Seward, NE.

16 Apr 2024 10:54:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Clay, NE; Fillmore, NE; Greeley, NE; Hamilton, NE; Howard, NE; Merrick, NE; Nance, NE; Polk, NE; Sherman, NE; Valley, NE; York, NE.

16 Apr 2024 10:54:07

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Clay, NE; Fillmore, NE; Greeley, NE; Hall, NE; Hamilton, NE; Howard, NE; Merrick, NE; Nance, NE; Polk, NE; Sherman, NE; Valley, NE; York, NE.

16 Apr 2024 10:40:10

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Charles, MD; St. Marys, MD; King George, VA.

16 Apr 2024 10:38:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Braxton, WV; Webster, WV.

16 Apr 2024 10:38:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dorchester, MD.

16 Apr 2024 10:38:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Pocahontas, WV.

16 Apr 2024 10:38:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Louisa, VA.

16 Apr 2024 10:38:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Albemarle, VA; Orange, VA.

16 Apr 2024 10:38:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Essex, VA; Richmond, VA; Westmoreland, VA.

16 Apr 2024 10:38:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Pocahontas, WV; Randolph, WV.

16 Apr 2024 10:38:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Osborne, KS; Phillips, KS; Rooks, KS; Smith, KS; Franklin, NE; Harlan, NE.

16 Apr 2024 10:34:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, NE; Gosper, NE; Phelps, NE.

16 Apr 2024 10:34:18

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Adams, NE; Clay, NE; Fillmore, NE; Hall, NE; Hamilton, NE; Howard, NE; Merrick, NE; Nuckolls, NE; Sherman, NE; Thayer, NE; York, NE.

16 Apr 2024 10:29:12
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
11 september 2012, 13:36 uur | Bericht #370887
Citaat van Bart Standaert, dinsdag 11 september 2012, 13:02 u[gfs verwachtingkaart met 1500m temperatuur voor woensdag 8u lokale tijd]  GFS verwacht dus dat de temperatuur op 1500m verder daalt tot morgenochtend 8u zelfs +1 graad. Frisjes hoor!

Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats: Borne, Overijssel
Berichten: 132
Lid sinds: 3 sep. 2012
11 september 2012, 17:10 uur | Bericht #370907
Citaat van buccauw.siebren, maandag 10 september 2012, 22:30 uur september is al een goede maand geweest dus misschien wordt oktober wel een slechte maand, hoop in ieder geval van niet heb in oktober vanales te doen. maar met dat goede weer de laatste tijd zou het wel ééns kunnen dat er daarna een lange slechte periode komt ( in oktober misschien )
Oktober kan ook meestal nog een rustige maand zijn wat betreft neerslag en zelfs al kleine kans op nachtvorst, ik zelf vind dat november de ontstuimigste maand van de herfst is waarna het ineens plots kan omslaan naar de eerste winterse buien zelfs... :P
Waarom deze advertentie?
Woonplaats:
Berichten: 755
Lid sinds: 13 aug. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
11 september 2012, 17:46 uur | Bericht #370913
Citaat van Marc Stoelers, dinsdag 11 september 2012, 17:10 uur Citaat van buccauw.siebren, maandag 10 september 2012, 22:30 uur september is al een goede maand geweest dus misschien wordt oktober wel een slechte maand, hoop in ieder geval van niet heb in oktober vanales te doen. maar met dat goede weer de laatste tijd zou het wel ééns kunnen dat er daarna een lange slechte periode komt ( in oktober misschien )
Oktober kan ook meestal nog een rustige maand zijn wat betreft neerslag en zelfs al kleine kans op nachtvorst, ik zelf vind dat november de ontstuimigste maand van de herfst is waarna het ineens plots kan omslaan naar de eerste winterse buien zelfs... :P



zo veel te beter dat oktober nog goed kan worden :p
Woonplaats: Izegem/WestVlaanderen.
Berichten: 1748
Lid sinds: 14 dec. 2010
11 september 2012, 18:39 uur | Bericht #370915
Nog 1 uitschieter volgende week en dan de herfst in? 
Mvg,Gilles ( Izegem - West vlaanderen )
Roan
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 894
Lid sinds: 8 aug. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
11 september 2012, 22:36 uur | Bericht #370935
ziet er idd nog heel erg goed uit voor volgende week! temperaturen tussen de 20 en 25 graden 8)
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
11 september 2012, 23:52 uur | Bericht #370937
Citaat van Roan, dinsdag 11 september 2012, 22:36 uur ziet er idd nog heel erg goed uit voor volgende week! temperaturen tussen de 20 en 25 graden 8) Nou, 20-25 graden... Daar gaan zowel de Eur als Ameri pluim (regio midden NL) anders niet van uit. Aardig afgevlakt. Kan morgen weer anders zijn.
En voor de winterliefhebbers, de Eur-pluimschaal is reeds van de -5 gradenlijn voorzien. :)


Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats: Koekelare, West-Vlaanderen https://twitter.com/BartStandaert
Berichten: 2744
Lid sinds: 15 jun. 2007
12 september 2012, 09:25 uur | Bericht #370946
Denk dat de verwachtingen voor na het weekend toch wel bijgesteld mogen worden. Het lagedrukgebied ten noorden van de Britse eilanden zakt iets meer uit dan eerst verwacht. Hierdoor krijgt het hogedrukgebied niet tenvolle de kans om ons weer gunstig te beïnvloeden. De aangevoerde lucht blijft overwegend westelijk waardoor de maxima zeker geen 25 graden halen, zoals eerst verwacht werd door zowel GFS als ECMWF. Het weekend lijkt vooralsnog droog en meestal zonnig te verlopen met temperaturen rond  20 graden. Dit blijft zo tot dinsdag maar dan lijkt er weer een dalende trend in de temperatuurpluim te komen.



BartS
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
12 september 2012, 09:47 uur | Bericht #370948
Tropische cyclonen/stormen Leslie en Michael brengen weermodellen in problemen

Uit KNMI Beoordeling lange termijn (uitgifte 12-09-12 02:22u)

Geldig van vrijdag 14 september tot woensdag 26 september

Synoptische ontwikkeling
De invloed van tropische verstoringen is goed merkbaar in de meerdaagse verwachtingen. De opeenvolgende operationele runs vertonen, zeker voor de middellange en lange termijn, niet zo'n grote mate van consistentie.

De operationele run (Oper) laat nu de volgende ontwikkeling van het (bovenlucht) patroon zien:

Vrijdag passeert de hoogtetrog en erachter bouwt een zwakke doorstroomde hoogterug zich op.

Begin volgende week passeert de rug en komt het aandachtsgebied tijdelijk in een warmere aanvoer terecht agv de zuidzuidwestelijke stroming.
Doordat ook deze rug snel oostwaarts trekt wordt deze gevolgd door een diepe hoogtetrog met cyclonaliteit en bijbehorende wisselvalligheid.

Modelbeoordeling en onzekerheden
Tot en met komend weekend is de uitvoer tamelijk eenduidig. De meeste EPS leden laten bovengenoemde ontwikkeling zien.
Door de invloed van de genoemde hoogterug zien we voor komend weekend wel een afname van de neerslagkans en een geleidelijk oplopen van de temperatuur.

Na het weekend is er een breed scala aan oplossingen mogelijk waarbij het ook nog eens een keer sterk de vraag is of het EPS zelf wel in staat is om het complete oplossingenspectrum te beschrijven. Dit ten gevolgen van de invloeden van de tropische cyclonen/stormen Leslie en Michael.
Het bovengeschetste beeld van de operationele run voor begin volgende week wordt slechts ondersteund door zo'n 25 leden, de andere helft laat een sneller afbouwen van de rug zien waardoor de hoogtetrog al eerder het aandachtsgebied bereikt. Al met al is de verwachting na het weekend tamelijk onzeker te noemen.

Samenvatting meerdaagse-periode:
Wisselvallig en vrij koel weer met regelmatig buien. In het weekeinde geleidelijk droger en iets meer zon. Na het weekeinde kans (50% Ben) op oplopende temperaturen.

Samenvatting EPS-periode:
Onzekere verwachting.




| Gewijzigd: 12 september 2012, 09:54 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats: Boom(Antwerpen)
Berichten: 2258
Lid sinds: 8 mei. 2012
12 september 2012, 20:55 uur | Bericht #370972
Mogelijk 9 bft. voor morgen volgens wetteronline.




Edit: eerste vriestemperaturen staan er voor volgende week woensdag.:D



| Gewijzigd: 12 september 2012, 21:02 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met hagel: 2 ---- Licht onweer: 7
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
13 september 2012, 03:15 uur | Bericht #370987
Citaat van thunderstorms_4ever, woensdag 12 september 2012, 20:55 uur
Edit: eerste vriestemperaturen staan er voor volgende week woensdag.:D



In de Alpen ja, wat natuurlijk weinig bijzonders is, want die komen daar het hele jaar door wel voor. Ook in juli en augustus. Als je het hebt over vriestemperaturen in Nederland: die staan momenteel nergens op de kaarten, maar de eerste vorst hebben we al lang gehad, namelijk op 1 september.



Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Stormpie
Lid
Woonplaats: Ijsselstein
Berichten: 618
Lid sinds: 15 jul. 2010
13 september 2012, 09:11 uur | Bericht #370991
Citaat van Maxim1110, donderdag 13 september 2012, 3:15 uur Citaat van thunderstorms_4ever, woensdag 12 september 2012, 20:55 uur
Edit: eerste vriestemperaturen staan er voor volgende week woensdag.:D



In de Alpen ja, wat natuurlijk weinig bijzonders is, want die komen daar het hele jaar door wel voor. Ook in juli en augustus. Als je het hebt over vriestemperaturen in Nederland: die staan momenteel nergens op de kaarten, maar de eerste vorst hebben we al lang gehad, namelijk op 1 september.




Hehe, er zitten ook belgen op dit forum
Zie -1 op het kaartje.

Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
13 september 2012, 14:42 uur | Bericht #371001
De restanten van Leslie ligt als een lagedrukgebied nabij IJsland en trekt oostwaarts en geeft ons kans op zware windstoten

Het bijbehorende warmtefront trekt vannacht over de Noordzee oostwaarts. Het koufront gaat morgen een rol spelen. Het koufront lijkt een splitfront eigenschappen te krijgen. Op geringe hoogte zien we het front eerder passeren dan aan de grond. Het hoogtekoufront passeert rond 14u lokale tijd het midden van het land, het grondkoufront lijkt daar een aantal uren later achteraan te komen.

Vannacht na warmtefront passage 6 tot 7 Bft met op de Wadden uitschieters richting 40 kn (75km/u).

Morgen nabij het koufront uitschieters rond de 30 kn boven land en 35-40 in de kustgebieden. Zeer lokaal geeft het model zelfs een 50 kn (93km/u) in het noordwestelijk kustgebied.'
Bron: vrij uit KNMI guidance (Uitgifte: 13/09/2012 12.15 uur)


Hoewel we windstoten officieel niet uitdrukken in Bft omdat ze daarvoor niet lang genoeg (10 min continu) aanhouden, toch ter indicatie: een zware windstoot van 50kn (93km/u) komt kortstondig in het windkracht 10 Bft gebied.

Hieronder de verwachte weersituatie voor morgen 14u. Het koufront trekt over ons land met kans op zware windstoten

Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats: Boom(Antwerpen)
Berichten: 2258
Lid sinds: 8 mei. 2012
13 september 2012, 16:59 uur | Bericht #371004
Citaat van Stormpie, donderdag 13 september 2012, 9:11 uur Citaat van Maxim1110, donderdag 13 september 2012, 3:15 uur Citaat van thunderstorms_4ever, woensdag 12 september 2012, 20:55 uur
Edit: eerste vriestemperaturen staan er voor volgende week woensdag.:D



In de Alpen ja, wat natuurlijk weinig bijzonders is, want die komen daar het hele jaar door wel voor. Ook in juli en augustus. Als je het hebt over vriestemperaturen in Nederland: die staan momenteel nergens op de kaarten, maar de eerste vorst hebben we al lang gehad, namelijk op 1 september.




Hehe, er zitten ook belgen op dit forum
Zie -1 op het kaartje.

Ben het al gewoon.:|:(

En de vorst was op 10 cm. Dat is al verschillende keren hier in de ardennen gehaald in Augustus-September.


| Gewijzigd: 13 september 2012, 17:01 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met hagel: 2 ---- Licht onweer: 7
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Woonplaats: Boom(Antwerpen)
Berichten: 2258
Lid sinds: 8 mei. 2012
13 september 2012, 17:04 uur | Bericht #371005
Vrijdag op verschillende plaatsen 9 Bft mogelijk.(Nederland)

Onweersdagen met hagel: 2 ---- Licht onweer: 7
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
13 september 2012, 17:25 uur | Bericht #371006
Citaat van thunderstorms_4ever, donderdag 13 september 2012, 17:04 uur Vrijdag op verschillende plaatsen 9 Bft mogelijk.(Nederland)



Nee, dat zijn windstoten. Op een enkele plaats (Wadden) tot 9 bft, overigens niet meer dan 7 a 8 bft. De reguliere windsnelheid zal naar verwachting niet boven de 7 bft uitkomen. 
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Boom(Antwerpen)
Berichten: 2258
Lid sinds: 8 mei. 2012
13 september 2012, 17:30 uur | Bericht #371007
Citaat van Maxim1110, donderdag 13 september 2012, 17:25 uur Citaat van thunderstorms_4ever, donderdag 13 september 2012, 17:04 uur Vrijdag op verschillende plaatsen 9 Bft mogelijk.(Nederland)



Nee, dat zijn windstoten. Op een enkele plaats (Wadden) tot 9 bft, overigens niet meer dan 7 a 8 bft. De reguliere windsnelheid zal naar verwachting niet boven de 7 bft uitkomen. 

Dat zei ik toch?;) En op verschillende plaatsen op de wadden is ' plaatsen' niet ' enkele plaats'. En alles is mogelijk, kan nu nog niet gezegd worden.
Onweersdagen met hagel: 2 ---- Licht onweer: 7
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Woonplaats: Koekelare, West-Vlaanderen https://twitter.com/BartStandaert
Berichten: 2744
Lid sinds: 15 jun. 2007
13 september 2012, 19:26 uur | Bericht #371009
Maximale windstoten volgens GFS is rond 75 km/h (8Bft) voor de Wadden. Hirlam komt met een gemiddelde snelheid van 7 Bft.

GFS:


Hirlam:
| Gewijzigd: 13 september 2012, 19:26 uur, door Bart Standaert
BartS
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
13 september 2012, 21:08 uur | Bericht #371015
Citaat van thunderstorms_4ever, donderdag 13 september 2012, 17:30 uur Citaat van Maxim1110, donderdag 13 september 2012, 17:25 uur Citaat van thunderstorms_4ever, donderdag 13 september 2012, 17:04 uur Vrijdag op verschillende plaatsen 9 Bft mogelijk.(Nederland)



Nee, dat zijn windstoten. Op een enkele plaats (Wadden) tot 9 bft, overigens niet meer dan 7 a 8 bft. De reguliere windsnelheid zal naar verwachting niet boven de 7 bft uitkomen. 

Dat zei ik toch?;) En op verschillende plaatsen op de wadden is ' plaatsen' niet ' enkele plaats'. En alles is mogelijk, kan nu nog niet gezegd worden.

Dat zei je niet. Daarnaast wordt de uitdrukking 'op een enkele plaats' (of bv. 'in een enkel geval') gebruikt voor zowel meervoud als enkelvoud, en betekent het simpelweg dat het op maar weinig plaatsen zo zal zijn, maar niet per se op maar een. Ten slotte is niet alles mogelijk, en is dit ook geen dusdanig extreme situatie dat er nog ontzettend veel onzekerheid over bestaat. Gewoon een winderig dagje en verder niks bijzonders.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Boom(Antwerpen)
Berichten: 2258
Lid sinds: 8 mei. 2012
13 september 2012, 22:25 uur | Bericht #371019
Citaat van Maxim1110, donderdag 13 september 2012, 21:08 uur Citaat van thunderstorms_4ever, donderdag 13 september 2012, 17:30 uur Citaat van Maxim1110, donderdag 13 september 2012, 17:25 uur Citaat van thunderstorms_4ever, donderdag 13 september 2012, 17:04 uur Vrijdag op verschillende plaatsen 9 Bft mogelijk.(Nederland)



Nee, dat zijn windstoten. Op een enkele plaats (Wadden) tot 9 bft, overigens niet meer dan 7 a 8 bft. De reguliere windsnelheid zal naar verwachting niet boven de 7 bft uitkomen. 

Dat zei ik toch?;) En op verschillende plaatsen op de wadden is ' plaatsen' niet ' enkele plaats'. En alles is mogelijk, kan nu nog niet gezegd worden.

Dat zei je niet. Daarnaast wordt de uitdrukking 'op een enkele plaats' (of bv. 'in een enkel geval') gebruikt voor zowel meervoud als enkelvoud, en betekent het simpelweg dat het op maar weinig plaatsen zo zal zijn, maar niet per se op maar een. Ten slotte is niet alles mogelijk, en is dit ook geen dusdanig extreme situatie dat er nog ontzettend veel onzekerheid over bestaat. Gewoon een winderig dagje en verder niks bijzonders.

Mij maakt het in ieder geval niet uit.:| Ik plaats gewoon het kaartje ter info want ik helemaal niet aan de kust dus heb weinig last van de wind.8) | Gewijzigd: 13 september 2012, 22:25 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met hagel: 2 ---- Licht onweer: 7
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Woonplaats: Koekelare, West-Vlaanderen https://twitter.com/BartStandaert
Berichten: 2744
Lid sinds: 15 jun. 2007
14 september 2012, 13:46 uur | Bericht #371042
Momenteel op de Wadden 7-8 Bft en windstoten rond 75 km/h.



BartS
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.847 topics, welke bij elkaar 448.358 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.576 leden.
Het nieuwste lid is Jeffrey bunk .

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 78 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 78, lezen 4 mensen het topic "Discussietopic winter 2023-2024".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden