Weet je wat het is... Ik ben zo bang dat ik voor het raam sta te filmen en dat hij dan dichtbij inslaat. IN de partytent of de droogmolen o.i.d. Heel gek, overdag heb ik die angst niet. Maar onweer ziet er altijd zo veel heftiger uit in het donker...
En ja, iedereen slaapt. Ik woon in een huis vol slaapkoppen die nog niet wakker worden als je een rockband naast hun bed zet.
| Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:03 uur, door Marga
Ik hoop dat we nog in de prijzen vallen, ik blijf nog wakker haha
Erg hè... IK ben allang blij dat ik niet shakend en hyperventilerend onder een deken meer zit, zoals 2 jaar geleden . Maar man, wat zou ik nu graag naar het raam durven lopen en de bui zien aankomen. Ik kan zo op het zuiden uitkijken hier maar ik urf gewoon niet overeind te komen...
Dit is de laatste stap in het overwinnen van mijn angst. Afgelopen nacht al een kleine extra stap overwonnen toen ik wakker werd van flitsen. Die bleven in de verte en na een kwartiertje ongeveer durfde ik uit het raam te gaan kijken. Nu de volgende, allerlaatste stap zetten. Als dit me lukt, als ik straks uit het raam durf te kijken en niet bang ben, ben ik 100% over mijn angst heen. Ik ga er gewoon voor, want ik wil het zo graag...
Onweerskansen Pinksterweekend