Het ziet er idd goed uit voor ons gebied
ALEEN water wat er uit valt onweer zit er dan niet meer op. | Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:05 uur, door Marga
Aan de ene kant: fijn! Aan de andere kant: jammer, want zo kom ik nooit over mijn angst heen natuurlijk, als ik er niet gewoon een keer goed aan blootgesteld wordt. | Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:05 uur, door Marga
Oh maar je krijgt vast nog wel een paar klappen mee hoor! Alleen het zwaartepunt niet! Goede omstandigheden om er even aan te wennen lijkt me | Gewijzigd: 10 juni 2014, 07:05 uur, door Marga
Oh maar je krijgt vast nog wel een paar klappen mee hoor! Alleen het zwaartepunt niet! Goede omstandigheden om er even aan te wennen lijkt me
Inderdaad... En omdat het nu zo lang op zich laat wachten allemaal is mijn angst gezakt. Hartslag weer normaal . Het moet lukken...
Wat een wind zeg!!! Had ook nie gedacht dat het gebied zo groot zou gaan worden!
Edit: jammer dat het meeste een stuk oostelijker trekt, maar wat we hebben gehad, kunnen ze niet meer afpakken! Al een paar leuke CG's gezien trouwens. | Gewijzigd: 10 juni 2014, 03:44 uur, door Sven
veel plezier daar. Hier in Leuven gaat het ook behoorlijk los: veel regen, hevige wind en bliksems. Ik hoop dat je tentje niet gaat vliegen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Onweerskansen Pinksterweekend