Het is niet de wind Coen het is het laag wat aan het indraaien is...morgen is ie helemaal om zijn as en komen de buien weer retrogade terug vanuit dld
Trekt nu wel een beetje dicht hier he? Ben toevallig even in Arnhem. Net was het lekker zonnig, nu aardig bewolkt.
Helaas wel ja. Zolang de temperaturen maar op dit niveau blijven, en de buien het volhouden. | Gewijzigd: 20 juli 2014, 14:54 uur, door Marga
dat zou ik ook graag willen weten of ze ergens anders te bekijken zijn?
die van hoek van holland doet het ook niet gister ochtend om 11:00 voor het laatst
Kan de wallcloud bevestigen, heb deze nabij Termaar (Klimmen) onderschept voor dat die weer de wolk in vluchte ! kwam op een moment zeer laag en had een kleine funnel (10/15% wolk grond afstand)
Ook ff terug komend op mijn eerdere berichten vandaag, laat mij maar lekker aan de rand van level 2 zitten inplaats van midden erin.... 2e keer dat er aan de rand een supercell met wallcloud ontstaat ( deze x ook precies zelfde route als de vorige keer op 20-06-2013 ).
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/33086/hoe-voeg-je-een-plaatje-toe-uitleg/
Onweerskansen week 29 2014

| Gewijzigd: 20 juli 2014, 15:30 uur, door Sunrise