Het enige wat echt roet in 't eten kan gooien is neerslag vanuit een opwarmende bovenlucht. ( ijsregen of ijzel )
Straks uitkijken voor opdooi. Gaat asfalt ook van stuk.
Heb hekel aan dooi, wordt het zo'n smerige drapperige bende.... Asfalt is idd op veel plaatsen behoorlijk beschadigt, krijg je weer van die stukken asfalt tegen je auto...(of voorruit)
"De zwarte pistes van Emmeloord".
Nee, sleetjes en auto's zijn een slechte combi.
Heb het ooit in Oosterbeek met wat vrienden gedaan. Een aflopend gazon rond een groot pand en dan hop de weg over een fietspad op.
Is allemaal goed gegaan, maar toch...
Ach ja het gaat meestal ook wel goed, vroeger deden we ook wel dingen die we nu meer zouden doen. Ik moest laatst al bij zo'n heuvel remmen daar er bijna een slee de weg op vloog. Ouders staan gewoon te lachten, dat je remt...
Het enige wat echt roet in 't eten kan gooien is neerslag vanuit een opwarmende bovenlucht. ( ijsregen of ijzel )
We zullen het wel zien.
Komt de wind gunstig te zitten, heb je zo de
Dat is dus een mentaliteitskwestie.
Als ik vroeger zoiets flikte waar m'n ouders bij waren (paste ik trouwens wel voor op ), werd er beslist niet gelachen.
Minstens een reprimande, waarschijnlijker was de slee onder de arm en naar huis.
Als ik vroeger zoiets flikte waar m'n ouders bij waren (paste ik trouwens wel voor op ), werd er beslist niet gelachen.
Minstens een reprimande, waarschijnlijker was de slee onder de arm en naar huis.
Als de ouders het gevaar al niet zien, hoef je het van hun kinderen al helemaal niet te verwachten....
Ach ja met mijn 38 jaar word ik al weer oud (en wijs haha)
Momenteel in 's-Gravenzande rondom het vriespunt. En droog
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Ach ja met mijn 38 jaar word ik al weer oud (en wijs haha)
Ach, wat heet. Ben sinds kort 46
In de ogen van kinderen, tja, dan ben je een ouwe l*l | Gewijzigd: 11 januari 2010, 01:10 uur, door Rob63
Helemaal fris enzo.
Of gewoon de lente om even uit te rusten en daarna met de zomer weer volop aan de gang vanwege het onweer! Maar on topic, haha, hier sneeuwt het niet, maar het is wel fris...
Hier nog -1,3° C. Geen sneeuw, weinig wind etc. *SAAI*
Lekker stevig muziekje, in gedachten zie ik het al stevig flitsen en hoor ik he tknetteren, en de o-o server kraken en roken...
In de ogen van kinderen, tja, dan ben je een ouwe l*l
Maar die Alfa houd je jong... en drie x daags verse ochtendsneeuw op de huid aanbrengen
Zie het al helemaal zitten.
Al heb ik vorig jaar op O-O nog niet meegedaan. Wel meegekeken.
En The Cure, tja, al sinds 1980 die-hard fan.
Winter 2010 discussietopic deel 8