Voorlopig niks, maarja het kan van de ene op de andere run in de kaarten zitten he. In de KNMI pluim zit er volgende week woensdag en donderdag wat in, maarja dat is nog zo ver weg...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Kortom: als er weer reele kansen zijn zal er hier ongetwijfeld weer een topic verschijnen en dus zul je dat vanzelf wel merken
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
EDIT: En de nieuwe GFS tekent voor woensdag een dikke vette 18 graden in | Gewijzigd: 5 april 2010, 17:53 uur, door Maxim1110
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
En Zaterdag schrijf je met een Z
Nee dat is zeker zo, maarja het is een begin he
Nieuwe GFS is overigens schitterend met alleen donderdag een dipje in temperaturen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Onweerkansen 3 en 4 April 2010




