Huh....? Ik woon zelf aan de grens van gronau maar alleen wat donders en een stevige bui regen! Dit doet mij denken aan een visser met een hele grote vis
Edward, 't is de Lemelerberg he. Of de bui gaat er links langs, of rechts. Dus in Dalfsen maar 50% kans...
Tja, ik heb zelf inderdaad ook het idee dat de landschappen en eventuele bergen/heuvels/rivieren er veel mee te maken hebben, meer dan ze nu wordt toegedicht. Want dit valt me de laatste jaren wel erg op namelijk, of het is allemaal puur toeval maar dat verwacht ik niet.
Paul Etienne Duclos oh-my-god.....dat zn tuinspullen niet weggewaaid zijn,.... zo bizar.
En de hagelstenen,...... als bonken.
Dat is in ieder geval nog iets in de buurt, hier is de afgelopen dagen nog niks geweest op een regenbui na.. Heeft iemand een idee wat de mogelijkheden voor vanavond zijn? Ik zie dat monster in Groningen maar in België ontstaat ook steeds het een en ander.. | Gewijzigd: 20 juli 2014, 20:39 uur, door Marga
Het gaat weer terugdraaien richting ZW.
Dus voorlopig nog niet over. | Gewijzigd: 20 juli 2014, 20:39 uur, door Marga
Kzag het blaas hem even richting hilversum
Het heeft geloof ik wel geholpen Helaas in Soest alleen t water (8mm) en alleen op afstand wat gerommel gehoord. Alle beetjes helpen....
Onweerskansen week 29 2014