https://twitter.com/stalenhoefje/status/490930623516004352/photo/1
https://twitter.com/SteynvAntwerpen/status/490884092037431296/photo/1
| Gewijzigd: 20 juli 2014, 21:34 uur, door Marga
Kom je hier heen ...hier heb ik maar een shirt aangetrokken....
Ik vond het niet zo heel erg grappig. Zat er nl middenin!
Jongens, hebben we vannacht nog iets te verwachten in het noord oosten? Overweeg om naar huis te gaan, ben toch wel danig van mijn stuk door deze zware buien over de camping......
Berichten samengevoegd door Marga | Gewijzigd: 20 juli 2014, 21:52 uur, door Marga
Kom je hier heen ...hier heb ik maar een shirt aangetrokken....
Whaaaaaa das gewoon niet eerlijk ik heb nog steeds het gevoel een ski.pak aan te hebben ... Heb je geen grotere ventilator ?? P.s heb vernomen dat zwangere vrouwen die op het eind lopen niet het meest gezellige gezelschap zijn hahaha
| Gewijzigd: 20 juli 2014, 21:54 uur, door Marga
Btw beerta heeft nooit rood gehad ook nog eens niet KUCHHHH

Tis geen Mcs onweer | Gewijzigd: 20 juli 2014, 22:20 uur, door Marga
Zon onweersbui moet op zn minst veel lucht aanzuigen.
Dat doen ze niet omdat meerendeels niet dyamisch is..sommige zaten daar dicht tegen aan..Maar dit heeft net niet die schering..Daarom goed georganiseerd multicell onweer..
| Gewijzigd: 20 juli 2014, 22:09 uur, door Tatanka
Celletjes voor friesland in de maak ter hoogte van flevopolder hou die maar in de gaten..@patrick nog geen onweer dld pluk..maar zie wel activatie qua neerlslag..tis nog niet over.
Hebben de voorpot aangezet......
maar wat is er met zwangere vrouwen trouwens ?.... klopt overigens wel wat je zegt :d wahaha
| Gewijzigd: 20 juli 2014, 22:19 uur, door Marga
Ik zou het echt niet meer weten wat er aan energie is..de buien voor vanacht komen uit dld sowieso al lastig om te peilen wat de energie en shering is ..das duidelijk staat ook beschreven in de guidance..hoe en wat zij zeggen zelf ook al nowcasten..
| Gewijzigd: 20 juli 2014, 22:25 uur, door Tatanka
In de driehoek Luik / Tongeren / Maastricht komt het onweer vaker tot ontwikkeling ( of gaat de activiteit er juist uit met buien uit het zuid-westen) en meestal groeien ze erg rap zoals vanmiddag ook gebeurde, alleen gaat de fut er bj de Supercellen snel uit helaas.
Onweerskansen week 29 2014