ten tweede wat boeit het nou of iemand uit friesland het heeft geraporteed of essl het heefd geraporteerd kom op hé bijde keren is het geraporteed
en ten laatste het is al een dag geleden en jullie zeiken nog steeds
ten tweede wat boeit het nou of iemand uit friesland het heeft geraporteed of essl het heefd geraporteerd kom op hé bijde keren is het geraporteed
volledig met je eens !!!!
valt me al een tijdje op dat er sinds het voorjaar door de heerlijke onweersdagen zeer veel leden zijn bijgekomen, schitterend positief nieuws voor 0-0 uiteraard ,alleen jammer dat sommige posters niet beseffen dat dit een volledige amateurs site voor liefhebbers is en waar iedereen elkaar in z'n waarde laat en respecteerd dat niet iedereen zo perfect is !!!!
dus bij deze ,...en ik denk namens vele mensen...., houdt het reageren en verbeteren achterwege of anders in ieder geval gewoon bescheiden AUB !!!! anders zijn er nog genoeg 'professionele' weer-sites waar je naar hartelust kunt discussiëren. BVD.
nu weer ff ontopic...., het is hier momenteel bijna 26 graden in de schaduw, strak blauwe lucht en nog totaal geen tekenen van onweer !!! denk dat ik vanavond lekker van een biertje bij de vuurkorf gaat genieten !!
groetjes Ruk.
Eerst eens een keer goed door gaan lezen van wat er gezegd is en dan pas gaan lopen zeuren. Volgens mij weet jij ook niet wat precies de site van ESSL inhoud. Er staat duidelijk dat iemand uit Friesland het gemeld heeft op de site van ESSL. Vervolgens zou ik een andere woordkeuze aan gaan nemen Ook zou ik eens wat meer gaan aannemen wat anderen erover zeggen. Ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Je kan en mag pas van een tornado spreken als het de grond raakt.
Dit topic gaat nu op slot.
Onweerkansen 21/22/23 en 24 Juli 2009